Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor idiot må man være for å tro at det hjelper noe eller noen som helst? Er det mulig, i 2014, å hate noen fordi de tilhører feil kjønn? Eller er det bare utrolig mange troll her inne?

Og hvis noen har tenkt å forklare eller argumentere imot det jeg skriver basert på hvilket kjønn jeg formodentlig tilhører, så bare dropp det.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor idiot må man være for å tro at det hjelper noe eller noen som helst? Er det mulig, i 2014, å hate noen fordi de tilhører feil kjønn? Eller er det bare utrolig mange troll her inne?

Og hvis noen har tenkt å forklare eller argumentere imot det jeg skriver basert på hvilket kjønn jeg formodentlig tilhører, så bare dropp det.

Lurer på det samme.

Istedenfor å diskutere sak så diskuterer man kjønn....er vel fordi det er mer morsomt med useriøse diskusjoner enn seriøse.

Skrevet

Lurer på det samme.

Istedenfor å diskutere sak så diskuterer man kjønn....er vel fordi det er mer morsomt med useriøse diskusjoner enn seriøse.

Jeg håper for guds skyld at det er årsaken. Hvis halvparten av kjønnskrigerne her inne faktisk mener det de sier, så er verden et mer skremmende sted enn jeg trodde.

Skrevet

Jeg håper for guds skyld at det er årsaken. Hvis halvparten av kjønnskrigerne her inne faktisk mener det de sier, så er verden et mer skremmende sted enn jeg trodde.

Jeg tror dessverre at en god del av dem faktisk mener det de sier. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de absolutt må komme hit til kvinneguiden, og spre dritten deres her.

Anonymous poster hash: e36ab...b92

• Liker 1
Skrevet

Det er vel fordi alle vil bli elsket og ha en partner men i frustrasjonen over aa ikke faa det til, plasserer man skylden hos det motsatte kjonn og later som halve befolkningen er "haaploese".

Det er jo latterlig at voksne mennesker kan tenke slik, men er skremmende hvor utbredt det er.

Skrevet

Det er vel fordi alle vil bli elsket og ha en partner men i frustrasjonen over aa ikke faa det til, plasserer man skylden hos det motsatte kjonn og later som halve befolkningen er "haaploese".

Det er jo latterlig at voksne mennesker kan tenke slik, men er skremmende hvor utbredt det er.

Kjønnsdrift. Fucking people up since tidenes morgen.

Gjest Absolutt
Skrevet

Det er lettere å plassere skyld hos et kjønn, på en gruppe, enn å faktisk innse individuelle forskjeller. En oppfatning om at det også er lettere å forholde seg til en svart-hvitt verden i stedet for å gå dypere ned, enten det er i seg selv eller i andre. Så kan man også påstå å ha pådratt seg en erfaring, derav "menn/kvinner er sånn eller sånn, jeg opplevde nemlig..."

Skrevet

Tror det er fåtallet som skriker så jævlig høyt at alle andre blir døve av bråket og dermed tror det er mange som står bak det.

Skrevet

Tror det er fåtallet som skriker så jævlig høyt at alle andre blir døve av bråket og dermed tror det er mange som står bak det.

Håper det. Mange anonymknapp-ryttere, kanskje

Skrevet (endret)

Det var ikke før jeg var på KG at jeg overværte folk som var så besatte av folks kjønn, og å tilegne dem egenskaper pga. det. Man har bare ikke rot i den virkelig verden. Hvis noen flyr rundt å tenker sånn på folk rundt seg basert på deres kjønn, så har mann et jævlig stort problem.

Sett bort ifra romantiske tilknytninger, så forholder man seg stort sett i den virkelig verden til folk som individer i første rekke, hvis man har litt vett i skallen.

Må si jeg er litt fascinert av hvor stort behov visse har for å få påvist og smurt fordomsmaskineriet sitt. Dagen er visst ikke komplett uten. Kanskje hadde man hatt litt godt av frisk luft istedet. Å være så "fuelled by hate" er ikke sunt for noen, og skader bare en selv. Det en selv en graver dypere og dypere ned i depresjons- og bitterhetssøla. Tror det er en slags form for alkohollisme, får man ikke sin daglige dose syting og svovel, så får man abstinenser? :vetikke:

Endret av Cordelia
Skrevet

Det var ikke før jeg var på KG at jeg overværte folk som var så besatte av folks kjønn, og å tilegne dem egenskaper pga. dem. Man har bare ikke rot i den virkelig verden. Hvis noen flyr rundt å tenker sånn på folk rundt seg basert på deres kjønn, så har mann et jævlig stort problem.

Sett bort ifra romantiske tilknytninger, så forholder man seg stort sett i den virkelig verden til folk som individer i første rekke, hvis man har litt vett i skallen.

Må si jeg er litt fascinert av hvor stort behov visse har for å få påvist og smurt fordomsmaskineriet sitt. Dagen er visst ikke komplett uten. Kanskje hadde man hatt litt godt av frisk luft istedet. Å være så "fuelled by hate" er ikke sunt for noen, og skader bare en selv. Det en selv en graver dypere og dypere ned i depresjons- og bitterhetssøla. Tror det er en slags form for alkohollisme, får man ikke sin daglige dose syting og svovel, så får man abstinenser? :vetikke:

En del av argumentasjonen her inne får meg til å tenke på han der bloggeren, han som hater kvinner (og som faktisk innrømmer det). Han ville ha dødsstraff for alle som på en eller annen måte tilrettela for at menn (altså han) fikk mindre sex enn de ville ha. Politiet, for eksempel. Akkurat som om det dypest sett var alle menns ønske å få stikke pikken i alt som beveger seg, og at det var brudd på en menneskerettighet å ikke tilrettelegge for at dette skal kunne skje hvor som helst, når som helst, fordi det frarøver menn makt å ikke få pule akkurat når de vil. Djeeez

• Liker 2
Gjest Absolutt
Skrevet

Jeg tror dessverre at en god del av dem faktisk mener det de sier. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de absolutt må komme hit til kvinneguiden, og spre dritten deres her.

Anonymous poster hash: e36ab...b92

Fordi ingen rundt de orker å høre på det lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...