AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Forslag? Anonymous poster hash: 0f9fd...f1c
zse09 Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Bruker du spotify? WORKOUT - Cardio (Laget av Filtr Norway) https://play.spotify.com/user/fenzan/playlist/6QS23R9czEQGwTQvlrnT6c?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open Bare søk på google/spotify/youtube Ellers finner du passende sanger som har en viss "puls" frekvens, jo høyere "puls", jo kjappere takt. Skal finne en som illustrerer poenget mitt bedre Edit; jeg elsker å trene til pop, men da remix:p JA, dette er veldig spesiell musikk, men det er det beste for meg:) Du skriver ikke noe ønske så da får du alt Endret 12. februar 2014 av zse09
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Noen som har wimplister? ) Anonymous poster hash: 1e597...be6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 bump Anonymous poster hash: 0f9fd...f1c
Gjest lillelarve Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Den WORKOUT- Cardio lista på Spotify var veldig bra da! Jeg har veldig like låter på min liste. Jeg elsker å trene til glad-sanger, helst som har litt tempo. Pop, rock og lignende er veldig morsom å trene til. Danza Kuduro - Lucenzo, Don Omar Suave (Kiss Me) - Nayer ft. Mohombi & Pitbull Dance with me tonight - Olly Murs Spotlight - Michael Mind Project Remix - Kindervater Everybody Fucks - Pitbull, Akon, David Rush Dette er et par favoritter som får meg til å øke tempoet litt Sånn ser jeg ut da, hihi.
Gjest mann20mb Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Stay the night - Zedd.feat.halyey williams
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå