Gå til innhold

Forslag til gode buffet-retter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere en formell middag med buffet, og har i den forbindelse snakket med noen som er nyoppstartede innen catering. Jeg har derfor stort spillerom når det gjelder meny. Ser for meg enten noe tapas-aktig, eller et utvalg av andre varme /kalde retter som f.eks. pai/quiche, gryterett, salater osv.

Noen som har forslag til gode retter til en buffet? De sier de i utgangspunktet kan lage hva som helst.

Skrevet

Hvem skal spise fra denne buffeten. Litt annen for 20 åringer enn 60 åringer kanskje?

God spekeskinke

Gode oster

Laksetartar med wasabimajones

Sushi

Kyllingvinger

Mini barbequeburgere

Gravlaks

Karbonader

Pastasalat

Fylte champinioner

Skrevet

Takk for forslag :)

Det er stort sett folk i alderen 30-60, i en doktormiddag (så ganske formelt, men ikke bryllup-formelt liksom).

Skrevet

Potetsalat, spekemat (fenalår, spekeskinke, mør osv), eggerøre, røkelaks, godt brød med smør.. Hvis du vil ha noen "standard" kaldmat-retter :)

Anonymous poster hash: ce16d...eb6
Skrevet

Sånn tapas-relatert er det fint å ha pestogratinerte tomater, saltbakt potet, fylt minipaprika, spekeskinke + melon, marinerte oliven, kjøttboller, marinerte kyllingspyd, ostespyd (sånn osteterning, minipølse-type), lefse m/røkelaks, foccacia og smør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...