Mary Poppins Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Jeg skal arrangere en formell middag med buffet, og har i den forbindelse snakket med noen som er nyoppstartede innen catering. Jeg har derfor stort spillerom når det gjelder meny. Ser for meg enten noe tapas-aktig, eller et utvalg av andre varme /kalde retter som f.eks. pai/quiche, gryterett, salater osv. Noen som har forslag til gode retter til en buffet? De sier de i utgangspunktet kan lage hva som helst.
super-ida Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Hvem skal spise fra denne buffeten. Litt annen for 20 åringer enn 60 åringer kanskje? God spekeskinke Gode oster Laksetartar med wasabimajones Sushi Kyllingvinger Mini barbequeburgere Gravlaks Karbonader Pastasalat Fylte champinioner
Mary Poppins Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2014 Takk for forslag Det er stort sett folk i alderen 30-60, i en doktormiddag (så ganske formelt, men ikke bryllup-formelt liksom).
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Potetsalat, spekemat (fenalår, spekeskinke, mør osv), eggerøre, røkelaks, godt brød med smør.. Hvis du vil ha noen "standard" kaldmat-retter Anonymous poster hash: ce16d...eb6
Agathe Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Sånn tapas-relatert er det fint å ha pestogratinerte tomater, saltbakt potet, fylt minipaprika, spekeskinke + melon, marinerte oliven, kjøttboller, marinerte kyllingspyd, ostespyd (sånn osteterning, minipølse-type), lefse m/røkelaks, foccacia og smør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå