Gå til innhold

Forbinder du brukere med nick eller avatar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbinder nesten alle med avatar, så det blir et kluss når noen skifter sin :ler:

Hva med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, gjør egentlig det... :wink:

Skrevet

Hmmm..jeg skiftet avatar i dag,den gamle hadde jeg hatt i flere år..

Noen ganger husker jeg folks avatar bedre enn nicket,siden avataren er personlig..Meeen det er jo nicket også.. :klø:

Både og sier jeg.. :ler:

Skrevet

Litt begge deler, blir forvirret når folk skifter nick og/eller avatar. Man assosierer jo navn og bilder med forskjellige ting, og det vil jo (ufrivillig) påvirke hvordan man ser på den personen. Men forvirringen varer bare en stund da, etter hvert blir man vant til det nye nicket/avataren.

Skrevet

Avsporing: Hva synes dere om min avatar?? :)

Skrevet

Jeg ser mest på avataren.. og blir også forvirret når folk bytter... Men er det "aktive" nick så er det ikke så forvirrende...

Prøvde å bytte selv for ikke så lenge siden.. men kjente meg ikke igjen selv :sjarmor: .. så jeg endte opp med bena mine igjen...

Men når det er noen ganske like nick.. og de bytter avatarer med i eninga blir det "vanskelig"

Skrevet

Man blir som oftes litt "glad i" sin avatar.. :hjerter:

Skrevet

Begge deler. Men avataren er jo den man ser med en gang, da. Blir litt forvirra når flere brukere har samme avatar :oops:

Skrevet

Jeg har nylig byttet både nick og avatar, så jeg føler meg nesten som en ny bruker. Byttet avatar fordi jeg fant ut at en annen hadde lik, byttet navn både fordi det var gått ut på dato.... + var påfallende likt en annen bruker sitt nick.

(Den andre brukeren brydde seg aldri om det, bare så det er sagt :wink: )

Nå kommer jeg nok til å være trofast både mot avatar og nick tror jeg .Synes selv det er forvirrende når folk bytter i hytt og gevær :oops:

Skrevet

Jeg har nok lagt merke til flest nicker.

Skrevet

Mest avataren egentlig.

Skrevet

Jeg ser mest etter nicket. Men husker jo endel avatarer og, særlig de som sjelden bytter.

Skrevet

avataren først og fremst. men jeg prøver å legge merke til nick også da....

Skrevet

Legger også egentlig mest merke til avataren. Blir på en måte brukerens "ansikt". Så jeg blir kjempeforvirret om plutselig en bruker skifter avatar, men det går fort over... :)

Skrevet

Avataren er jo det første som fanger øyet, men hovedsakelig nicket.

Skrevet

Nick for det meste.

Men overstående er en av de avartarene jeg kjenner igjen.

Skrevet

Beholder i så fall avataren min så blir dere ikke like forvirret :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...