Gå til innhold

Hagemøbler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe hagemøbler til å ha i min innglasserte balkong. De trenger ikke å være all verdens siden jeg sikkert kommer til å flytte herfra om noen år. Det jeg egentlig lurer på er hva kan jeg regne med å betale for en to-seter, to stoler og et bord( gjerne med glassplate)? Hva har dere betalt for det?

Har funnet noe som koster 1000 for sofa, to stoler, ett bord med glassplate. Dette er brukt ett år. Er det ca. der prisen ligger?

Er jo ikke så mye hagemøbler ute for salg nå og har egentlig aldri fulgt med på pris når det gjelder det så tenkte å spørre dere :)

Anonymous poster hash: efd15...644
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte loungesett på jysk i fjor sommer. Toserer, 2 stoler og ett bord med glasstopp. Betalte 2500,- i hele fjor sommer solgte de slike "overalt" , jysk, jula, europris osv, fra 2-3000 kr. Hadde jeg funnet et pent brukt sett til 1000 kr ville jeg tatt det tvert. Særlig hvis det var ferdig montert, noe de billuge til 2-3000 ikke er. De er flatpaket og det tar gjerne2-3 timer å montere.

Anonymous poster hash: 81cc8...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig billig. Vi ga 10 000 for vårt. De fleste gruppene vi så på lå fra 10-20 000.

Ekte rotting ja. Min er fake, derfor det heter loungesett og ikke rottingsett :)

Anonymous poster hash: 81cc8...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...