SillySue Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Våknet av at det ringte på døren,der sto husverten min.. Han sa "Tror ikke du må forvente at katten din kommer tilbake noe mere,for den ligger dø nede ved veien". Jeg ble knust. Ble faktisk kjempe lei meg,og gråt masse etter jeg gikk inn igjen Jeg spurte hvor hun lå,for ville dra å hente henne,så jeg kunne grave henne ned,men det var visst bare å glemme.. Kråkene hadde allerede vært å tatt for seg,så når jeg dro ned dit var det bare en halv katt igjen... Jeg har så ondt inni meg.. Håper bare hun døde momentant når hun ble truffet av bilen,så hun ikke lå å pintes :/ Stakkars fine lille pusen min...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Kondolerer så masse. Det er aldri lett å miste et familiemedlem. Gi deg selv tid til å sørge, og snakk med folk som vet hvor mye et dyr kan bety. Anonymous poster hash: b6f49...668 4
SillySue Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2014 Kondolerer så masse. Det er aldri lett å miste et familiemedlem. Gi deg selv tid til å sørge, og snakk med folk som vet hvor mye et dyr kan bety. Anonymous poster hash: b6f49...668 Nei det er bra sikkert Ja,tenkte faktisk på det tidligere idag. Det med å prate med folk som forstår. For er ikke alle som forstår hvor vondt det faktisk er.. I alle fall ikke når det er "bare snakk om en katt".. En venninne kommer til meg ikveld,så det er litt godt,for hun vet hvor tungt jeg tok dette.
Green Lady Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Uff, dette var trist! Kondolerer så mye! Katter er absolutt ikke "bare en katt", de er individer, og de er like forskjellige som oss mennesker. Jeg skjønner veldig godt at du sørger over katten din! 5
Gjest badeand1 Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Herregud for en dritt-huseier! For en måte å si det på.. Rip katten. Endret 12. februar 2014 av Mortem 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 En stor klem til deg, jeg og pus tenner et lys for dere i kveld. Anonymous poster hash: 8310e...301 3
SillySue Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2014 Herregud for en dritt-huseier! For en måte å si det på.. Rip katten. Han til å med smilte på en måte når han sa det.. Jeg reagerte med å ta meg for ansiktet å bare stirre på han.. Men tenkte at jeg skal ikke gråte foran han,for da begynner han vel å le av meg.
SillySue Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2014 Huff. Kondolerer. Klem til deg Takk.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 For en fyr! At man kan være så frekk og si sånt! Enkelte folk skulle ha tenkt en ekstra gang før de åpnet kjeften. Kondolerer så mye! Mistet pus for 4 mnd siden, forferdelig å miste familiemedlemmet! Anonymous poster hash: c7e1d...53d 5
Gjest slettetbruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Åneiii!! Huff, stakkars deg. Får vondt nå : ( 5
Aurora M. Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Du har min dypeste medfølelse. Kun den som virkelig har elsket en katt kan forstå hvor inderlig vondt det er. Det at hun lå ved veikanten tyder nok på at hun døde momentant og slapp å lide. Jeg håper du kan finne litt trøst i den vissheten etterhvert, selv om savnet selvsagt er det samme. Endret 13. februar 2014 av Aurora M. 3
missdior Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 en pusemammas verste mareritt!!! tenker på deg 1
Gjest Belle âme Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Nei det er bra sikkert Ja,tenkte faktisk på det tidligere idag. Det med å prate med folk som forstår. For er ikke alle som forstår hvor vondt det faktisk er.. I alle fall ikke når det er "bare snakk om en katt".. En venninne kommer til meg ikveld,så det er litt godt,for hun vet hvor tungt jeg tok dette. Skjedde det samme med min lille pus. Ho døde momentant og eg kom 3-4 sekund etter at ho blei påkjørt. Det gjer inderlig vondt!
SillySue Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 13. februar 2014 Du har min dypeste medfølelse. Kun den som virkelig har elsket en katt kan forstå hvor inderlig vondt det er. Det at hun lå ved veikanten tyder nok på at hun døde momentant og slapp å lide. Jeg håper du kan finne litt trøst i den vissheten etterhvert, selv om savnet selvsagt er det samme. Det hjelper veldig faktisk,for jeg begynte virkelig å tenke på dette igår kveld,å tanken på at hun hadde ligget der å hatt det ondt er helt jævlig :/ Så da håper jeg det gikk raskt. Takk for fine ord!
SillySue Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 13. februar 2014 Tusen takk for gode ord folkens! Tårene har tatt slutt,men jeg går hele tiden å venter på at hun skal komme etter meg,eller hoppe inn vinduet for deretter å styrte rett i fanget på meg og kose.. Var virkelig glad i pusen min,og det hjelper å ha mennesker irundt seg som forstår hvilket tap det er,så nok en gang,takk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå