darth Vader Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Holdt på med en jente i 4-5 uker. Vi hadde sex, spiste middag sammen, gikk ut sammen etc, men det ble aldri veldig seriøst. For 2 uker siden, møtte jeg en annen jente som jeg likte bedre. Vi har sex, går på kino sammen osv. Burde jeg si i fra til hun første at vi er over? Så langt har jeg ikke sagt noe som helst. Vi melder litt her og der, men jeg har bare sagt så langt at det ikke passer å møtes. Vi møtte hverandre tilfeldig på byen forrige helg, men da sa jeg bare "hei" og gikk videre. Hun ringte flere ganger i løpet av kvelden og lurte på hvor jeg var, men jeg svarte aldri. Eller skal jeg bare vente til hun tar et hint og slutter å kontakte meg?
heartache Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 jeg holdt på med en fyr i 2 måneders tid men som tilslutt fant tilbake til eksen. jeg fikk ikke vite noe og jeg fikk aldri svar når jeg ringte og sånn. etter en ukes tid hadde han guts nok til å fortelle meg at han valgte henne. såklart såret det meg men jeg respekterte det og sluttet å ta kontakt. jeg er veldig takknemlig for at han sa det. så hadde jeg vært deg hadde jeg fortalt det før hun faller for dypt inn. 1
darth Vader Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Ser den, men vi holdt på i kun 4-5 uker så føler ikke at jeg egentlig skylder henne noe prat. Dog, kanskje jeg sender henne en melding for å be henne slutte å ta kontakt med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Si ifra, vær så snill. Anonymous poster hash: 2f67e...885 4
spektralkatt Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Hvorfor vegrer du deg for å si det? Er du redd for konfrontasjoner, darth Vader? 4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Sei ifrå! Ingenting er verre enn ballelause gutar som ikkje kan sei ifrå! Endret 14. februar 2014 av Stjerner og planeter
Løvefrøken Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Si fra! Hvordan hadde du likt det om det var hun som hadde funnet en annen og bare kuttet deg ut? 2
Steinar40 Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Hvor vanskelig er det å sende en SMS og si at du truffet ei anna? Uærlige folk er det verste jeg vet. 5
Gjest Elvira Madigan Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Eg skjønar ikkje heilt kvifor ein ikkje berre sender ei melding og seier ifrå? Kva ein «skuldar» nokon er jo ein ting, men vanleg høfligheit kostar ikkje mykje. Så kan ho gå vidare med ein gong.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Fikk nettopp en slik i trynet for noen uker siden. Hu bare kutta kontakten, og tror hun fant seg en annen. Feige drittkjerring. Anonymous poster hash: dc547...fc8 1
crispy Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Du kan i det minste bruke to minutter av livet ditt på å si ifra til denne jenta. Så kan hun også gå videre med livet sitt, vel vitende om at det ikke er noe "galt" med henne siden du ikke gidder å si ifra, men at du fant noen andre. Som du selv sier; dere har bare vært sammen i 4-5 uker, så hvorfor ikke si ifra?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Selvfølgelig skal du si ifra! Dere har jo faktisk holdt på et par uker, gått ut osv. Slik du holder på nå er klassisk drittsekk oppførsel mens den andre sitter igjen og lurer på hva de gjorde galt. Det koster deg ingenting å sende en melding og si ifra. Er det rart folk misliker datingstadiet? Anonymous poster hash: e7afe...285 3
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 Holdt på med en jente i 4-5 uker. Vi hadde sex, spiste middag sammen, gikk ut sammen etc, men det ble aldri veldig seriøst. For 2 uker siden, møtte jeg en annen jente som jeg likte bedre. Vi har sex, går på kino sammen osv. Burde jeg si i fra til hun første at vi er over? Så langt har jeg ikke sagt noe som helst. Vi melder litt her og der, men jeg har bare sagt så langt at det ikke passer å møtes. Vi møtte hverandre tilfeldig på byen forrige helg, men da sa jeg bare "hei" og gikk videre. Hun ringte flere ganger i løpet av kvelden og lurte på hvor jeg var, men jeg svarte aldri. Eller skal jeg bare vente til hun tar et hint og slutter å kontakte meg? Ja.
Gjest badeand1 Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Svar henne. Jeg har vært i den situasjonen (eller hvertfall veldig lik som din) og det gjør jævelig vondt å plutselig bli ignorert på den måten. Fortell henne det og ikke vær en feig drittsekk.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Ser den, men vi holdt på i kun 4-5 uker så føler ikke at jeg egentlig skylder henne noe prat. Dog, kanskje jeg sender henne en melding for å be henne slutte å ta kontakt med meg. *ser karmaen bygge seg opp* Anonymous poster hash: 0461d...51c
Havbris Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Hvordan hadde du selv likt å være en mann som datet en kvinne som "glemte" å si fra at hun hadde truffet en annen mann som hun likte bedre.Kjære vene, det kan da ikke koste deg allverden å gi beskjed om dette. 1
Giggi Skrevet 12. februar 2014 #18 Skrevet 12. februar 2014 Ser den, men vi holdt på i kun 4-5 uker så føler ikke at jeg egentlig skylder henne noe prat. Dog, kanskje jeg sender henne en melding for å be henne slutte å ta kontakt med meg. Drittunger sier ikke fra, menn har baller og gir beskjed. 2
Gjest Chloe87 Skrevet 12. februar 2014 #20 Skrevet 12. februar 2014 Ja, si ifra med en gang, ikke fint å holde noen for narr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå