Gjest elinasa Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg har et problem for jeg føler det er så trangt i halsen. Kan det være noe med skjoldbrukskjertelen? Kan den kanskje presse på luftrøret? Jeg må ofte hoste for å få nok luft, og det er ofte litt vanskelig å prate! Jeg har astma, men kan det ikke være noe annet også? Får en del slim i halsen...har funnet en del om skjoldbrukskjertelen og jeg har en del av desse symptomene som kan oppstå om noe er galt med den..for eksempel tørr hud, trøtt, stive muskler, høy puls, kalde hender og føtter osv... Elin
SunAndMoon Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Synes du bør høre med legen jeg... jeg har også astma, kan også føle meg "trang" i halsen når jeg er ekstra tett, særlig nå i pollen-sesongen osv. (astmatikere har jo slim konstant, ihvertfall jeg..) men hvis du må hoste for å få puste godt nok, så gå til legen! kanskje du trenger å doble dosen medisiner, eller bruke bricanylen litt oftere - hvis du har bricanyl?! dessverre så vet jeg ikke noe særlig om skjoldbrukskjertelen... Lykke til videre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå