Gå til innhold

Fotballfrue - klapp klapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser jo alle disse debattene hvor det debatteres frem og tilbake, opp og ned om alt med Fotballfrue og hennes liv og familie. Jeg derimot, liker henne kjempegodt! Er det noen andre som har samme inntrykket? Syntes hun skriver på en fin måte om ting som ikke er så bra også, uten å bre problemene sine utover internett og verner om det mest private.

Syntes hun fortjener en klapp på skulderen jeg, for hu er søren i meg rå!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun er veldig dyktig.

Anonymous poster hash: 10d44...c40
  • Liker 2
Skrevet

Helt enig. Forstår ikke alt hysteriet rundt henne. Det er hennes blogg, og hennes valg. For en innsats hun gjør!

• Liker 1
Skrevet

At hun har overlevd så mye drittslenging står det respekt av, uansett hvor lite eller mye jeg liker bloggen hennes.

Anonymous poster hash: 175a0...f8d
  • Liker 4
Skrevet

Må bare spørre: Hva hadde Kristina med Fotballfrue å gjøre? Henger ikke helt med :P

Skrevet

Må bare spørre: Hva hadde Kristina med Fotballfrue å gjøre? Henger ikke helt med :P

Ser du ikke at det var en mulighet til å promotere sin egen blogg...?

Anonymous poster hash: 1fd04...dc7

• Liker 1
Skrevet

Ser du ikke at det var en mulighet til å promotere sin egen blogg...?

Anonymous poster hash: 1fd04...dc7

Altså, jeg har sett bloggen til hu Kristina delt på min egen Facebook-tidslinje av mine venner i dag også, opp til flere ganger, så jeg lurte egentlig bare på om det var noe spesielt.

Om det er det om å gjøre så er det jo litt dumt.

Skrevet

Hva er det å beundre? Hun skriver elendig om totalt intetsigende og meningsløse ting…

Anonymous poster hash: 2809b...96c
  • Liker 10
Skrevet

Hva er det å påpeke at du mener hun skriver elendig i en tråd for oss som liker fotballfrue? Er sikkert fem andre tråder her for de som IKKE liker henne..

• Liker 1
Skrevet

Selv om jeg ikke er Fotballfrues største fan, forstår jeg virkelig ikke hvordan hun kan få så mye kritikk. Det har hun ikke fortjent.

• Liker 2
Skrevet

Liker bloggen godt . Hun har selv valgt å holde innholdet positivt - dermed blir det light entertainment for meg. Det er lov å ha en pen kropp, behagelig ansikt, fint hår, fine klær. Det er lov å være opptatt av interiør, mote, sminke, trening, kosthold. Det er som ett dameblad. Hilsen smart jente som leser illustrert vitenskap, morgenbladet og forskning.no og som velger hva jeg vil fylle livet mitt med.

Gjest tinbjo1
Skrevet

Hvem bruker tid på å kritisere mennesker man ikke liker? Jo, sjalu mennesker, rett og slett. Hvis dere ikke hadde brydd dere, hadde dere holdt kjeft. Dere skulle vel ønske at hun ikke hadde lykkes i noe - trist.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det å beundre? Hun skriver elendig om totalt intetsigende og meningsløse ting…

Anonymous poster hash: 2809b...96c

Jeg tror det finnes en god del ff-tråder for din mening inne på skråblikk (om de ikke er stengt da).

Ikke at du ikke skal få svare her inne men tror dette er ment som en positiv tråd :)

Skrevet

Jeg liker henne også kjempe godt, men hun er jo også som enhver annen person man kjenner, av og til gjør hun litt flaue ting som gjør at jeg blir litt små flau av å være fan.

Litt som når noen sa at hun ikke kunne hive mesoft i toalettet, og hun ignorerte det og samtidig mente hun IKKE brukte såpe men kun naturlige ting. Men hun brukte jo den der rosae mini såpen. Altså ingenting er så naturlig rosa!:P

Men ikke misforstå! Jeg liker henne og leser bloggen som inspo og trenningsmotivasjon, men av og til blir jeg litt sånn; "Caroline daaaaa....." :ler:

Skrevet

Hvem bruker tid på å kritisere mennesker man ikke liker? Jo, sjalu mennesker, rett og slett. Hvis dere ikke hadde brydd dere, hadde dere holdt kjeft. Dere skulle vel ønske at hun ikke hadde lykkes i noe - trist.

Det virker som det ikke er lov til å mislike eller være uenig i noe uten at man er sjalu... det å "bry seg" er jo ikke det samme som å være sjalu... jeg har mange følelser knyttet til den bloggen men sjalu er ikke en av dem...

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Ser jo alle disse debattene hvor det debatteres frem og tilbake, opp og ned om alt med Fotballfrue og hennes liv og familie. Jeg derimot, liker henne kjempegodt! Er det noen andre som har samme inntrykket? Syntes hun skriver på en fin måte om ting som ikke er så bra også, uten å bre problemene sine utover internett og verner om det mest private.

Syntes hun fortjener en klapp på skulderen jeg, for hu er søren i meg rå!

Jeg liker henne også veldig godt. Synes hun er et godt menneske og flink til å presentere spennende ting på bloggen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...