Gå til innhold

Noen som har siameser-katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns disse er så pene og sjarmerende, kunne tenke meg en! Møtte noen en gang som jeg virkelig falt for, de var veldig kosete og snakkesalige :) Er det riktig at de er litt skrikete og innpåslitne? Jeg har en sibirkatt som også er sånn, hun skal klatre på meg og kose hele tiden. Det er hyggelig men hvis siamesere også er sånn kan det kanskje bli litt mye.

Anonymous poster hash: de68b...3d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siamesere er absolutt sånn ja, og i tillegg mye mer aktive enn sibiren. Har du sibiren som innekatt er nok det grunnen til at du syns den er for klengete, for de trenger å være ute.

Skrevet

Siamesere er absolutt sånn ja, og i tillegg mye mer aktive enn sibiren. Har du sibiren som innekatt er nok det grunnen til at du syns den er for klengete, for de trenger å være ute.

Sibiren kan gå ut når hun vil men hun er mest glad i å være inne. Helst inntil meg men sitter mye i vinduet og titter ut også. Så siamesere er litt villere de da eller?

Anonymous poster hash: de68b...3d9

Skrevet

Passet en siameser noen måneder en gang. De er helt pirreville. Selskapsyke, oppmerksomhetskrevende, aktive, vil gjerne spise frokosten sammen med deg, lar ikke folk som kommer på besøk være i fred... lista er lang. Den jeg passet var en ungkatt på et halvt år, men for meg ble det for mye. Var heldig hvis jeg fikk pusset tennene i fred. Den fikk være ute, men foretrakk selskap. ;)

Skrevet

Har siameser og den er EKSTREMT innpåsliten. han skal ha oppmerksomhet, kos og lek hele tiden. Så du må absolutt være forberedt på at der du er der er siameseren. Jeg syntes det er superkoselig å ha en, men kan bli litt mye av og til, særlig når en blir vekket midt på natta fordi pus vil leke/ha kos. De har også en uvane med å knytte seg spesielt til en person/få personer. Det er med andre ord veldig lett å se hvem som er "favorittpersonen" til katten.

Anonymous poster hash: 5a98d...513
Skrevet

http://youtube.com/watch?v=WwSYm1NPHP4

:ler:

Anonymous poster hash: 06ead...87b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...