Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som har blitt invitert med ut på kaffe av en gutt (22 år). Vi møttes på fest for litt over en måned siden, ble ikke noe, bare snakket. Vi går dog på samme studie, han på 3.året, jeg på første.

Så la han meg til et par uker senere, og siden har vi snakket på facebook omtrent hver dag. Han gir meg ofte komplimenter, spesielt i begynnelsen. Så ba han meg ut på kaffe for en stund siden, men jeg har vridd meg unna lenge. Nå måtte jeg endelig gi meg..og vi har en kaffe i morgen ettermiddag..

Altså, jeg er helt ny på dette. HVA betyr det egentlig å bli bedt ut på "kaffe"? Er det en date? Og jeg er så utrolig nervøs. Redd for at det skal bli kleint, stille osv. Vet liksom ikke helt hva jeg skal snakke om, er jo mye lettere over nettet. Vi har jo bare møttes én gang på fest (begge i litt beruset tilstand). I tillegg er jeg egentlig mest interessert i å bare være venner...

Noen som har litt tips/råd, og ikke minst svar på spørmålet mitt?? :)

Anonymous poster hash: 2bc3f...d8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som er sikkert er at han er interessert i litt pulings.

Skrevet

når han ber deg ut på en kaffe er det en foriktig måte å be deg ut på en date vil jeg si. på den måten så sparer han seg for ydmykelsen hvis du sier at du ikke interrisert på den måten og at du bare vil være venner. da kan han si ja det er greit for meg jeg spurte deg bare på en kaffe ikke en date ;)

• Liker 3
Gjest AnneShirley
Skrevet

Spennende :) Bare å dra og se hva som skjer...

• Liker 1
Skrevet

Men hva skal jeg si hvis det blir stille? Det er det jeg er mest redd for!!

Anonymous poster hash: 11ce7...d10
Skrevet

Men hva skal jeg si hvis det blir stille? Det er det jeg er mest redd for!!

Smile og ta det som det kommer.. ingenting godt kommer ut av å bekymre seg over slikt på forhånd. Enten flyter det godt, eller så gjør det ikke det.

Anonymous poster hash: 46099...3c2

Skrevet

dyyttt

Skrevet

Norske jenter\damer er redde for alt ...tør ingenting, initiativløse og ....vel skal du bare bli en av alle de andre eller skal du vokse til å vise mer igjen ?

Anonymous poster hash: 493c1...e13
  • Liker 1
Skrevet

Norske jenter\damer er redde for alt ...tør ingenting, initiativløse og ....vel skal du bare bli en av alle de andre eller skal du vokse til å vise mer igjen ?

Ro deg ned a. Er første gangen jeg har sagt ja til å ta en kaffe. Er bare 19 år.

Skrevet

Ro deg ned a. Er første gangen jeg har sagt ja til å ta en kaffe. Er bare 19 år.

Mange på din alder som allerede har rukket å være med i OL allerede ...så på tide å rekke en kaffe om ikke annet da ...

• Liker 4
Skrevet

Men hva skal jeg si hvis det blir stille? Det er det jeg er mest redd for!! Anonymous poster hash: 11ce7...d10

Det er ikke noe å være redd for. Å be noen ut på kaffe er som å si: "jeg vil bli kjent med deg for å sjekke om vi kommer overens i virkeligheten (for sex eller vennskap eller hva det enn er vi egner oss som) men jeg er redd det blir pinlig så jeg vil ha muligheten til å gå etter en halvtime."

Så om det blir stille, og det ikke er av typen "vi er nervøse og fnisete" så drikker dere opp og takker for praten og så vet dere at her er det ikke liv laga. En kaffekopp går nemlig fort unna (og en kan jo ikke prate mens en drikker intensivt for å få gå kjapt, men om praten går og stemninga blir trivelig så får en påfyll og kanskje litt mat og sitter lenge.

Anonymous poster hash: 65035...ec4

• Liker 3
Skrevet

Ser også på det som en uforpliktende sak, for at det ikke skal føles kleint for noen av dere, En kopp kaffe tar ikke lang tid, men finner dere tonen, er det jo bare fint! Da jeg var 20 ble jeg bedt på kaffe, og vi ble sittende i flere timer. Prøv å ikke tenk så mye på hva dere skal snakke om. Slapp av og ha det hyggelig!

Anonymous poster hash: 8c15a...d24
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...