AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei! Jeg vet jeg sikkert blir slakta pågrunn av innlegget her, men måå bare få det ut! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg finner noe galt i alle menn. Og jada, alle har sine feil osv. Men problemet mitt er at jeg fullstendig mister interessen for dem med en gang jeg har oppdaget feilen deres. Det kan være alt fra at de er for pågående, for snill, ja, listen er lang. Kommer jo aldri til å finne meg en mann. Og ja, jeg vet at jeg selv heller ikke er perfekt. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: f187e...c50
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Det er noe galt med alle menn Men hva er det de her fyrene som det er noe galt med har til felles da; jo deg. 15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Nei, har det ikke sånn. Tror du at du selv er så perfekt? Anonymous poster hash: e7a64...bbe
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Tror rett og slett ikke du er klar for en mann og derfor henger deg opp i deres "feil" og "mangler". Anonymous poster hash: e912e...9c5 6
andy capp Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Det der er jo ditt problem. Det finnes ikke perfekte mennesker, alle har sine feil. Når du mister interessen med en gang du oppdager en feil, ja da vil du forbli singel. Dette er noe du må jobbe med. Å klage på de mennene du møter blir feil i dette tilfellet... 4
Kamikatze Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Er vel ikke alle som er skapt for tosomhet, da? 2
Purple Diamond Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Har aldri følt at det har vært noe problem. Vi har alle våre små feil som vi rett og slett bare må leve med.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Hei! Jeg vet jeg sikkert blir slakta pågrunn av innlegget her, men måå bare få det ut! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg finner noe galt i alle menn. Og jada, alle har sine feil osv. Men problemet mitt er at jeg fullstendig mister interessen for dem med en gang jeg har oppdaget feilen deres. Det kan være alt fra at de er for pågående, for snill, ja, listen er lang. Kommer jo aldri til å finne meg en mann. Og ja, jeg vet at jeg selv heller ikke er perfekt. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: f187e...c50 Hva skal du med en mann da? For de aller fleste kvinner er mannen kun et drass som hemmer deres livsutfoldelse og som legger bånd på kvinnens tid med arbeidsoppgaver i hjemmet som de selv ikke gidder å bidra med. I tillegg representerer menn en høy risiko for seksuelle og andre fysiske overgrep. De aller fleste kvinner vil ha det best alene eller sammen med en av samme kjønn. Anonymous poster hash: 40c92...de3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Du høres ut som ei jeg kjenner. Hvis du er lik hu, så er du håpløs. Kanskje du blir fornøyd hvis du finner en mangemillionær som ser ut som channing tatum, som også er fitnessmodell, og akkurat passe snill og grei. Lykke til med det. Anonymous poster hash: 19d02...582 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 (endret) wegtw Endret 12. februar 2014 av Corto Maltese
Silfen Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Du ønsker ikke et forhold, dersom alle småting er dumpegrunn. Vær nå ærlig med deg selv, i det minste. 1
Libertas Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Å herregud! Hadde jeg skulle dumpet kjæresten min pg.a. hannes små feil, hadde jeg jo aldri fått se hvilken fantastisk mann han er! 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Menn er for snille. Og du er høy. Anonymous poster hash: 20e66...28c 2
Gjest Ironically me Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Min ex presterte å bruke meg som klagemur angående den nye partneren sin for et år siden... Nei, hun var ikke mye fornøyd med meg når vi var gift, heller. -er det deg?
waco Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Og du er høy. Anonymous poster hash: 20e66...28c Jeg bare refererte til hovedinnlegget, det var ikke mine ord.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Siden du har postet ett innlegg her så regner jeg med at du ønsker å finne ut hvorfor du er sånn? At du ikke ønsker å være sånn rett og slett:) Ja, jeg kjenner meg igjen og det er absolutt ikke sånn at jeg ser på meg selv som perfekt, det er heller tvert imot. Jeg føler ikke jeg fortjener noen og har selvtillit på null, hvertfall til tider. Likevel kan jeg finne feil eller rett og slett bare miste interessen uten grunn.. Jeg jobber med meg selv og prøver å finne ut hvorfor jeg er slik. Du er nok ikke klar for et forhold, så ikke stress med det. Jobb heller litt med deg selv og ikke se etter noen. Kanskje du plutselig en dag finner en du liker, til og med liker feilene hans Lykke til!=) Anonymous poster hash: d8a4e...6a2
Gjest Lincoln Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Den det er noe galt med er deg, TS. 1
Gjest Gneist Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Såframt dei har skjegg og ve i hovudet kan ein godta nokre småfeil. Det er no iallefall mi meining.
Nettinettet Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Hei! Jeg vet jeg sikkert blir slakta pågrunn av innlegget her, men måå bare få det ut! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg finner noe galt i alle menn. Og jada, alle har sine feil osv. Men problemet mitt er at jeg fullstendig mister interessen for dem med en gang jeg har oppdaget feilen deres. Det kan være alt fra at de er for pågående, for snill, ja, listen er lang. Kommer jo aldri til å finne meg en mann. Og ja, jeg vet at jeg selv heller ikke er perfekt. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: f187e...c50 Plutselig en dag så står han der. Han som gjør at alle de små feilene du har sett hos andre, bare er sjarmerende. Slapp av og fortsett letingen. Det er bare bra at du fokuserer på feilene du ser, fordi det er en grunn til at du ser de. Den rette kommer. Just you wait and see.. og DA da kan alle de som mener du er sær og krevende og gal bare ha det så godt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå