Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg blir gressenke i 2 uker så må jeg få lov å synes litt synd på meg selv. Samboeren reiser i morgen tidlig for å besøke familien sin, så i kveld skal vi bare kose oss masse :)

Selv om det blir litt ensomt å være alene her i 2 uker, så blir det jo litt godt å ha leiligheten for meg selv en stund. På dagtid har jeg som oftest ting å gjøre også, så det går greit. Kan bli litt ensomt utpå kvelden da. Men, det verste er når jeg skal legge meg. Er ikke vant med å sove alene i den store senga, og det tar alltid en evighet å sovne. Regner med jeg ikke er alene om å ha det sånn? :P

Hva pleier dere å gjøre for å få tiden til å gå når dere er alene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke noen du kunne tenke deg å dra å besøke også? Helgetur? Dagstur? Rå kontant med folk du ikke har sett på en stund og ta en kaffe? Trene, shoppe, lese, se TV som han ikke liker like godt som deg, kino alene, osv. Lange bad med stearinlys og musikk.

Når jeg er alene noen dager pleier jeg ikke å rekke alt jeg hadde tenkt å gjøre, fordi det er så godt å slappe av alene i sofaen :)

Anonymous poster hash: 625ac...716

Skrevet

Syns det er fantastisk å få den store senga for meg selv jeg. Brer meg skikkelig utover.

Også kan jeg se på all "dritten" jeg vil uten å bli mobba for det :P

Anonymous poster hash: d9c2f...6a8
  • Liker 2
Skrevet

Guuuud, hjelpes så uselvstendig TS er... :daane:

• Liker 3
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Uff, stakkar deg!

No må du for faen meg veksa opp og verta vaksen!! 2 veker? Er du gamal nok til å ha kjæreste?

Skrevet

Guuuud, hjelpes så uselvstendig TS er... :daane:

Uselvstendig fordi jeg savner kjæresten min når vi er borte fra hverandre? :P

Skrevet

Ja, klarer du ikke 14 dager alene er du ikke mye voksen og selvstendig.

Skrevet

Klart man savner en kjæreste som er borte, men det er da masse å finne på. Kos deg og nyt tiden alene. Sunt å kjenne på savn og herlig når man møtes igjen ;) Og to uker er ikkw akkurat skrekkelig lenge.

Anonymous poster hash: 625ac...716

Skrevet

Ja, klarer du ikke 14 dager alene er du ikke mye voksen og selvstendig.

Har det noen gang vært snakk om at jeg ikke greier å være alene? :P Men om det å savne samboeren min gjør meg ikke voksen og selvstendig, så.. okei? Bra vi fikk avklart det :P

Skrevet

Jeg hadde virkelig satt pris på ut uker "ferie" i et samboerskap. Nyt det !

• Liker 1
Skrevet

Haha, huff, da er ikke jeg voksen og selvstendig heller. Nærmer meg 30 og har vært sammen med typen i 12 år, og jeg synes også synd på meg selv om jeg skal være borte fra ham over "lenger" tid. Men samtidig er det også fantastisk deilig å ha litt alenetid, bruke hele senga. Se serier og jentefilmer på tv hele dagen, ha jentekvelder, ha hobbykvelder. Rett og slett kose seg med å bruke tid på seg selv :) sove så lenge man vil i helgene, bare ta hensyn til seg selv :)

Skrevet

Uff, stakkar deg!

No må du for faen meg veksa opp og verta vaksen!! 2 veker? Er du gamal nok til å ha kjæreste?

Så når man er voksen så savner man ikke kjæresten sin når man er borte fra hverandre en periode? Man lærer virkelig noe nytt her på KG hver dag :P

Skrevet

åååå så synd du det er på deg, haha enig med den lenger opp, snakk om å være uselvstendig

Anonymous poster hash: 183da...c82
Skrevet

Mannen her er borte i to netter, og jeg savner han kjempemasse! Må snakke med ham på tlf helst et par ganger om dagen. Og vi har vært gift i 3,5 år. To uker hadde jeg aldri overlevd. Prøv å fylle dagene TS, og snakk med ham ofte, så går forhåpentligvis ventetiden litt fortere.

Anonymous poster hash: f606c...65b
Skrevet

Er jeg den eneste som syns det er deilig å være litt borte fra kjæresten? Spesielt etter at vi er blitt samboere, syns det er digg å være alene hjemme og gjøre 100% det jeg vil :smilorange:

Men til TS, gjør det du aldri ellers får tid til. Begynn på en ny bok, ring en venninne det er lenge siden du har sett, kanskje reise et par dager på ferie? Og nyt senga alene, han er hjemme før du aner det ;)

Skrevet

Herregud da folkens, TS har jo ikke skrevet annet enn at hun kommer til å savne samboeren, og lurer på koselige ting hun kan finne på mens han er borte, og så hyler dere om at hun er uselvstendig og latterlig?

TS: Jeg kan også savne samboeren min når han er borte, selv om det ofte er litt deilig å være for seg selv også!

På kveldene pleier jeg sette på en god film, gjerne skikkelig jentefilm eller liknende som han aldri hadde gått med på å se sammen :P

Inviter også bort noen venninner og ha en liten jentekveld med ost og vin, kanskje en liten tur på byen?

Les ei god bok, eller bare skjem deg bort med en liten spa-kveld for deg selv?

To uker går fort, så nyt tiden dere har borte til å savne hverandre litt :)

Skrevet

Jeg har det slik hele tiden, jeg. Mannen er borte i 2 til 3 uker, så hjemme i noen få dager for så å reise igjen.

Året rundt.

Får fnatt av de som klager da mannen må jobbe overtid en gang i blandt! :fnise:

Jeg klarer meg helt fint, har et liv utenom mannen.

Skrevet

Jeg har det slik hele tiden, jeg. Mannen er borte i 2 til 3 uker, så hjemme i noen få dager for så å reise igjen.

Året rundt.

Får fnatt av de som klager da mannen må jobbe overtid en gang i blandt! :fnise:

Jeg klarer meg helt fint, har et liv utenom mannen.

Godt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Min samboer er borte ca. 200 dager i året pga. jobben sin og jeg bruker mye av tiden på å trene, være med venner, reise bort en helg osv. Er deilig å kunne kjenne på savnefølelsen :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Mye forståelse her gitt.

Ts. Jeg skjønner deg. Men samtidig er det viktig å savne... :-)

Be venninner hjem på ost og vin.

Skriv "brev"til ham? Min eks var mye ute og reiste. Da skrev jeg "til ham"hver kveld.

To uker kan gå fort. Leser du?

Anbefaler John Irving :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...