Gå til innhold

koffeindrikk for å kvikne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte utrolig trøtt. Jeg er ute etter en drikk eller noe som kan kvikne meg opp, problemet er at jeg hater smaken av kaffe. Energidrikker er jo usunne og dårlig for tennene, finnes det noe alternativ?

Anonymous poster hash: 9f5cb...14e
Skrevet

Te kanskje? Det er jo koffein i teen, er det ikke?

Ellers kan du jo forsøke litt kaffe med smak og kanskje venne deg til det og så gå over til ren kaffe etter hvert?

Anonymous poster hash: 37573...561
Skrevet

jeg hater smaken av kaffe, men nå har jeg endelig funnet en jeg liker.

Sikkert ikke det sunneste, men Nescafe Cafè au chocolat smaker

nesten kakao. En annen ting jeg har begynt å like er Starbucks

flaske med choco smak. Den er best, smaker sjokolademelk og fås

kjøpt på kiwi, rema 1000 osv.

Anonymous poster hash: 76f8b...742
Skrevet

Jeg har hørt at et grønt eple skal være like oppkvikkende som en kopp kaffe. Om det stemmer aner jeg ikke, men det er uansett mer sunt en disse "wannabe kaffedrikkene" som er bare melk, sukker og sjokolade og nesten ikke koffein (som du er på jakt etter..)

Anonymous poster hash: 99712...c77

Skrevet

jeg hater smaken av kaffe, men nå har jeg endelig funnet en jeg liker.

Sikkert ikke det sunneste, men Nescafe Cafè au chocolat smaker

nesten kakao. En annen ting jeg har begynt å like er Starbucks

flaske med choco smak. Den er best, smaker sjokolademelk og fås

kjøpt på kiwi, rema 1000 osv.

I disse drikkene er det knapt nok koffein i det hele tatt. Om du våkner av dem, er det på grunn av sukkeret.

Anonymous poster hash: 762c5...f46

• Liker 2
Skrevet

Druesukkertabletter

Anonymous poster hash: 44dfa...b41

Skrevet

Svart og grønn te

Cola og energidrikker, men de er jo proppet av sukker!

Skrevet

I disse drikkene er det knapt nok koffein i det hele tatt. Om du våkner av dem, er det på grunn av sukkeret.

Nei, jeg kvikner til av dem fordi de inneholder koffein og fordi jeg som da ikke drikker kaffe

til vanlig som dere andre ikke trenger like mye koffein for å merke det. Helt logisk.

Jeg kvikner selvfølgelig også til av en Redbull, har også forsøkt ren koffein-pille fra

apotek, men det ble for mye for meg, da jeg som jeg sa over ikke drikker kaffe til vanlig,

og ikke har en kropp tilvent koffein.

Skrevet

Nei, jeg kvikner til av dem fordi de inneholder koffein og fordi jeg som da ikke drikker kaffe

til vanlig som dere andre ikke trenger like mye koffein for å merke det. Helt logisk.

Jeg kvikner selvfølgelig også til av en Redbull, har også forsøkt ren koffein-pille fra

apotek, men det ble for mye for meg, da jeg som jeg sa over ikke drikker kaffe til vanlig,

og ikke har en kropp tilvent koffein.

Hvordan vet du at det er den bittelille mengden koffein som gjør deg våken og ikke den store mengden sukker? Hvor ofte ellers får du i deg like mye sukker? Red Bull inneholder like mye sukker som Cola.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...