Gå til innhold

innbilt drektighe

Anbefalte innlegg

Skrevet

hunden min har nå vist store smerter lenge. hylt og pepet, og skjelvt veldig mye. vært til dyrlege og tatt røntgen noen ganger. men ingenting er funnet. i dag var jeg til veterinæren igjen. hun viste tydelig smerter, og hylte noe voldsomt hele tiden i starten. så dopet de henne ned, for å ta nye røntgenbilder.men det vistes heller ikke nå noen forandringer på bildene. og når hun våknet etter å ha vært dopet, så tok de med henne litt utenfor for å se hvordan hun gikk og bevegde seg da. alle så når vi kom inn at hun hadde sterke smerter, hun hoppet på 3 føtter, altså før vi kom inn til veterinæren. men så. etter at hun hadde vært dopet og de gikk med henne, så løp hun rundt på alle 4. logret, sprang, og peste som en gal. viste tydelig glede, noe det er lenge siden hun har gjort.

PGA at ingenting vises på undersøkelser at er galt. så fant veterinæren ut at hun hadde hatt løpetid, trolig for 6-8 uker siden. men uten noen tegn som blødning eller noe. og de konkluderte med at hun var innbilt drektig.

jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd at hunden har pepet, skjelvt, hoppet på tre føtter,og virkelig vist tydelig smerter. men at det egentlig bare var innbilt drektighet? hun samler ikke på noe, men er litt mer glad i å være i buret enn tl vanlig. og når vi var på tur ut av bilen og skulle gå inn, så kunne hun ikke vente med å komme seg inn igjen. og ligger nå rett ut på gulvet igjen.

noen som har opplevd noe lignende, eller har noen meninger rundt dette? jeg får det ikke til å stemme. og knakk helt sammen når jeg kom hjem, fordi jeg følte at ingen tok meg på alvor.

Anonymous poster hash: 1d0ca...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...