AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Just asking men viss dere hadde funne ut at deres datter/sønn snuste i ein alder av 15, hva hadde dere gjort?Anonymous poster hash: 51764...3ed
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 "nei der røk den billappen, ut og få deg jobb hvis du har lyst på bil" xP Anonymous poster hash: 8005e...f70
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Alle snuser jo for tiden.. så er ikke så mye man kan gjøre Anonymous poster hash: 8cfdc...a17
Carazko Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Strenge ord funker tvilsomt. Sørg for å gi ungen økonomiske konsekvenser, som det som ble nevnt med lappen. Evt. inndra lommepenger permanent... 1
Gjest heihade Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Jeg ble selv oppdaget da jeg var femten år. Det ble aldri tatt noen harde grep, da foreldrene mine aldri drev oppdragelse på den måten. Jeg lærte om viktige verdier helt siden jeg var bitteliten og etter det har de tillatt meg å gjøre mine feilgrep uten at de blandet seg inn med annet enn prat (ikke kjefting). Ang snusingen funket ikke dette så klart da jeg i skrivende øyeblikk sitter med panserleppa påklistret. Men jeg tror neppe du vil klare å få en ungdom, bestemt på å ta sine egne valg og gjøre sine egne feil, til å snu om i ønsket retning uansett med mindre du lærer de å ville ønske det selv. Endret 13. februar 2014 av heihade
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Ja, jeg kan fortelle hva jeg hadde gjort. Jeg hadde, i rolige former selvsagt, uten noen form for sinne og kjefting, sagt følgende til barnet: Jeg ser du har begynt å snuse. Det vil jo si at du åpenbart har nok penger, og ikke behøver hjelp fra oss lenger. Vi hadde tenkt å hjelpe deg økonomisk når du skal ta lappen og når du skal begynne å studere, men jeg ser jo nå at dette ikke er nødvendig. Du har jo penger nok. Samme gjelder om det hadde vært røyking. Anonymous poster hash: c5ed7...d82 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå