Gå til innhold

25 år og fortsatt spiller daglig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 25 år og elsker å spille call of duty black ops. Spillet går jo på det samme hele tiden men jeg synes likevel det er kjempegøy. Samboeren min fortviler. "At du gidder å spille det om og om igjen da".

Av og til når jeg har fri fra jobb står jeg opp kl 7 om morgenen for å spille og drikke kaffe og så legge meg igjen. Og det koser jeg meg med. Men så har jeg nylig fylt 25 og planlegger både barn og alt så vet ikke om det er så normalt lenger å bare sitte og spille. Føler meg nesten som en tilbakestående av og til. De andre vennene mine har ting å gjøre og barn å ta seg av osv mens jeg sitter og gamer med andre på nettet. Hver dag i flere timer. Altså jeg syns ikke det er noe problem men begynner å lure om jeg er normal?

Anonymous poster hash: 97460...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt normal :)

Du bruker tiden på noe du liker, mens andre bruker tiden sin på noe de liker.

Anonymous poster hash: 3529d...25d
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. Folk spiller jo selv om de er langt oppi 40-årene og. Ingen vettuge mennesker som gidder å bry seg med slikt.

Anonymous poster hash: cc3ca...a79
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 25 år og elsker å spille call of duty black ops. Spillet går jo på det samme hele tiden men jeg synes likevel det er kjempegøy. Samboeren min fortviler. "At du gidder å spille det om og om igjen da".

Av og til når jeg har fri fra jobb står jeg opp kl 7 om morgenen for å spille og drikke kaffe og så legge meg igjen. Og det koser jeg meg med. Men så har jeg nylig fylt 25 og planlegger både barn og alt så vet ikke om det er så normalt lenger å bare sitte og spille. Føler meg nesten som en tilbakestående av og til. De andre vennene mine har ting å gjøre og barn å ta seg av osv mens jeg sitter og gamer med andre på nettet. Hver dag i flere timer. Altså jeg syns ikke det er noe problem men begynner å lure om jeg er normal?

Du er helt normal. Dataspill er en hobby så vel som alt mulig annet, og så lenge du koser deg med å spille, skal du fortsette med det. Du må sikkert begrense det litt når du får barn, men når den lille har lagt seg, kan du jage din kjære i seng og unne deg en time eller to med spilling. ;)

Game on!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten 30 år og spiller. Er jo veldig gøy innimellom da. Og så er det en herlig sverdet i spillet.

Skrevet

Millioner i alle aldre gjør det samme så du er nok normal ja.

Anonymous poster hash: e85f4...eaf
Skrevet

Det er mange der ute som ikke forstår at spilling er en hobby. Man må bare begrense hobbyen litt til tider.

Men nok om det. Jeg selv spiller på kvelder og med venner fordi jeg liker det veldig godt. Det finnes så utrolig mange forskjellige spill sjangere nå.

Det jeg liker mest er spill man må samarbeide i mmo, strategy, MOBA spill. Syntes det er utrolig artig når man faktisk må bruke hjernen for å mestre noe i spillet. Mario Kart er også utrolig artig :D

Jeg er selv 23 år å kommer til å spille i mange år fremover.

• 3 uker senere...
Gjest Trøffel
Skrevet (endret)

Jeg begynte å spille WoW når jeg var 26 ;) Samboeren min spilte CoD. Vi hadde ofte 5-6 timer lange spillekvelder etter jobb, middag og trening, og kunne ofte kose oss med spillehelger. Jeg måtte slutte når jeg ble 29 og fikk barn da, kunne ikke spille så mye som jeg ønsket lenger og da kunne det være det samme. Mannen min spiller fremdeles CoD innimellom etter at barna har sovnet for kvelden. Savner spillingen innimellom, men håper at det kommer et like fengende MMORPG-spill om noen år, når barna er større og jeg har mer tid og overskudd :) Men familie, jobb og trening kommer først :)

Endret av Trøffel
Gjest Winza
Skrevet

Helt vanlig for dem som har vokst opp til spill å like det resten av livet, å ikke gjøre det vil være unormalt

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fått lov til en dritt som liten av spill på pc, så spiller for mye nå haha...

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått lov til en dritt som liten av spill på pc, så spiller for mye nå haha...

Like greit, pc spill er bare noe tollball

Anonymous poster hash: 8afdd...bff

Skrevet

Er da helt normalt selv om ikke alle vil syntes det. Spiller med en del folk og de fleste er både eldre og høyt utdannet så ser virkelig ikke noe problem med å spille så lenge det ikke går utover andre ting :)

Like greit, pc spill er bare noe tollball

Fryktelig dårlig forsøk på å trolle AB

AnonymBruker
Skrevet

Er da helt normalt selv om ikke alle vil syntes det. Spiller med en del folk og de fleste er både eldre og høyt utdannet så ser virkelig ikke noe problem med å spille så lenge det ikke går utover andre ting :)

Fryktelig dårlig forsøk på å trolle AB

Du må slutte å anklage folk for å trolle hele tiden, det er et skikkelig dårlig mot argument som er oppbrukt for lengst...

Skrevet (endret)

Du må slutte å anklage folk for å trolle hele tiden, det er et skikkelig dårlig mot argument som er oppbrukt for lengst...

You go first

Endret av Rofl
  • Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

You go first

Å skaff dere et rom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...