Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått på det og er overrasket over hvor naturlige de faktisk ser ut. Men er litt bekymret for hvordan neglene mine ser ut når disse fjernes. Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akrylnegler i flere år sammenhengende, og jeg ble overrasket over at de ikke så verre ut når jeg fjernet dem (filet bort støpen selv med neglefil). Nå har jeg riktignok sterke negler fra naturens side. Har hørt om flere som sier at deres egne negler ble ødelagt, så mulig jeg er en av få unntak.

Satte du på neglene i Oslo? Isåfall hvilken salong og hva betalte du? Jeg leker litt med tanken på å starte med det igjen, men neglene mine vokser såpass raskt at jeg bør etterfylle ca. hver tredje uke om det skal holde seg relativt pent - noe som fort kan bli dyrt i lengden.

Skrevet

Hvorfor skulle neglene bli ødelagt?

Skrevet

Mine ble ødelagt. Det sliter jo på dine naturlige negler og spesielt hvis du klarer å rive av en negl ved et uhell eller om du er fæl til å pelle på de, så river du av flak av dine naturlige negler også.

Anonymous poster hash: 93a99...caf
Skrevet

Ja jeg bor i Oslo. Gjorde det på den nye salongen i første etasje på Oslo city. De tok shellac som topcoat for ekstra glans. Men lurer på om de ikke ble litt for lange. Det går vel an å file dem med ute n at de blir ødelagt?

Skrevet

Ja jeg bor i Oslo. Gjorde det på den nye salongen i første etasje på Oslo city. De tok shellac som topcoat for ekstra glans. Men lurer på om de ikke ble litt for lange. Det går vel an å file dem med ute n at de blir ødelagt?

Nå har jeg aldri tatt shellac, men det er iallefall null problem å file ned lengden på akrylnegler.

Hvor mye betalte du?

Skrevet

Mine blir ødelagte av både acryl og gele, mer av acryl, de både klipper ned og filer ned neglene før de setter de på.

Skrevet

Nå har jeg aldri tatt shellac, men det er iallefall null problem å file ned lengden på akrylnegler.

Hvor mye betalte du?

500kr kostet det for naturlige. De hadde tilbud på fransk nå til 400kr men likte de naturlige bedre. Får se om jeg tørr å file på de. Er redd for å ødelegge de Hehe.

Skrevet

500kr kostet det for naturlige. De hadde tilbud på fransk nå til 400kr men likte de naturlige bedre. Får se om jeg tørr å file på de. Er redd for å ødelegge de Hehe.

Det var jo ikke så ille pris. Du ødelegger iallefall ikke selve akrylen ved å file, men jeg er usikker i forhold til shellac'n.

Skrevet

Var innom og spurte idag og de sa at dette skulle gå helt bra så jeg skal nok gjøre det når jeg finner tid til det.

Skrevet

Da har jeg gjort det og det ser så mye bedre ut. Luktet litt akryl når jeg filte dem og tok noe lenger tid enn å file vanlige negler meg resultatet ble kjempebra så dette er noe jeg kommer til å gjøre igjen. Jeg har så kjøre negler som fliser seg lett opp og nå er de bare nydelige og naturlige.

Skrevet

Selvfølgelig blir de naturlige neglene ødelagt, spes om du har akrylnegler lenge. Neglen får jo verken luft eller næring. Også må man sitte med negele i aceton for å fjerne gel/akryl. Aceton suger fuktighet ut av neglen. Det tok lang tid før jeg hadde fine negler igjen etter å ha hatt akrylnegler i noen mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...