AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei. Det har seg sånn at kjæresten har tenkt seg på fest både Fredag og Lørdag, Søndag har han andre planer. Han er veldig glad i denne dagen og vi har tilbrakt den sammen de siste årene men i år sa han at vi kunne ta en middag eller noe før han skulle ut med gutta. Han at han "må" på den. Hadde dere blitt irritert? Eller er det bare jeg som synes det er trist og litt leit? Denne dagen er veldig spesiell for oss, også av andre grunner enn at det bare er valentines. Anonymous poster hash: ece56...db2
Gjest crazycatlady Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Hadde ikke brydd meg nettopp fordi jeg syns valentines er noe stort, amerikansk fjas som er adoptert hit bare for at handelsstanden skal tjene enda mer penger. Men om jeg hadde blitt irritert eller lei meg spørs hva den andre grunnen til at den dagen er spesiell er. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Jeg hadde blitt sur. Anonymous poster hash: 56d18...4e0
Mike Waters Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Kan ikke du dra på fest/byen du også?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Kan ikke du dra på fest/byen du også? Jeg ville jo være med han? Ser ikke poenget med å dra på byen på årets største singeldag. Grøss. Anonymous poster hash: ece56...db2
Mike Waters Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Jeg ville jo være med han? Ser ikke poenget med å dra på byen på årets største singeldag. Grøss. Anonymous poster hash: ece56...db2 De serverer alkohol på utesteder - du må ikke knulle noen!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Hadde brydd meg midt i ræva! "Valentins"-dagen er noko stort tull på lik linje med morsdag,farsdag og Halloween. Eg trur dei under 30 år er litt meir opptatt av denne dagen enn oss over 30.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Kan du ikke være med ut med gjengen? Anonymous poster hash: 4a0ce...827
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er også uten typen i helgen. Han er på firmatur. Vi spiser bare fin middag uken etter =) Anonymous poster hash: 16e80...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå