Gjest microline Skrevet 25. mai 2004 #1 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei, Jeg lurer på om noen vet om det er mulig å plassere en micro i et vanlig kjøkkenskap. Altså, ikke en mikro til innebygning, men det er en vanlig mikrobølgeovn som jeg har lyst til å plassere i et vanlig kjøkkenskap, slik at den ikke opptar plass på benken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. mai 2004 #2 Del Skrevet 25. mai 2004 Det går sikkert fint det. Men husk at microen krever luft både under, over og på sidene. Tenker du å ha microen BAK døra, eller skal du ha den synlig? Du må nok se an størrelsen på Microen og passe på at det er noen cm på alle sider, slik at den får den luften den trenger. Og kanskje få satt inn en stikkkontakt i skapet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mai 2004 #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Vi fikk et plasseringsproblem med den siste mikroen vår. Den krevde nemlig luft her og der og ikke ved siden av komfyr eller vask og jeg vet ikke hva... og ikke noe under og ikke noe oppå... tror det er best hvis du sjekker modellen og forhører deg hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Da jeg byttet kjøkkeninnredning (fra IKEA) i min forrige leilighet ordnet jeg det slik at jeg fikk mikroen i et overskap. Jeg hadde høye overskap og så kjøpte jeg bare en lavere dør. Det blir som en hylle nederst og skapdør over. Veldig ok løsning. Siden jeg hadde elektriker i forbindelse med skifte av kjøkkeninnredningen, fikk jeg ham til å sette en stikkontakt inni hylla. Og så var den ledningen av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå