Gå til innhold

Uttaksgrense :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i kinkig situasjon, skylder roommate fortsatt 1000 kr i husleie (8000 er betalt, har tatt ut 1000 til) og hun har bedt meg gi henne dem "asap".

Jeg skal ha nok penger paa konto men naa faar jeg ikke ut mer. Jeg gaar utifra at det er uttaksgrense som gjor at det stopper opp.

Ringte Skandia men er tlf ko. Venter paa at de skal ringe meg opp igjen.

Noen som vet om man kan faa justert denne uttaksgrensen over tlf??

Anonymous poster hash: 0adf5...3ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk justert uttaksgrense i Skandiabanken over telefonen, bare ha svaret klart på spørsmålet ditt, det fungerer som passord og gjenkjennelse på riktig person.

Anonymous poster hash: 55ea6...8b0
Skrevet

TIl neste gang hadde det kanskje vært greit å få kontonummeret hennes, slik at du kan overføre direkte. Da har du også dokumentasjon på at du har betalt dersom det skulle bli tvil.

Skrevet

TIl neste gang hadde det kanskje vært greit å få kontonummeret hennes, slik at du kan overføre direkte. Da har du også dokumentasjon på at du har betalt dersom det skulle bli tvil.

Ja grunnen til at jeg ikke gjorde det naa er at jeg fikk lonn (egen leieinntekt) litt sent og det tar saa lang tid med overforsel. Hun har selv laan aa betale paa og trenger senest den 10. Neste mnd haaper jeg selvsagt jeg faar min i tide, saa overforer jeg heller.

Skrevet

Ja grunnen til at jeg ikke gjorde det naa er at jeg fikk lonn (egen leieinntekt) litt sent og det tar saa lang tid med overforsel. Hun har selv laan aa betale paa og trenger senest den 10. Neste mnd haaper jeg selvsagt jeg faar min i tide, saa overforer jeg heller.

Betaler du den ene dagen, f.eks i dag har hun pengene på konto senest i morgen tidlig. Overfører du på morgenen kandet hende hun har de på ettermiddagen.

Anonymous poster hash: bff90...cbe

Skrevet

Betaler du den ene dagen, f.eks i dag har hun pengene på konto senest i morgen tidlig. Overfører du på morgenen kandet hende hun har de på ettermiddagen.

Anonymous poster hash: bff90...cbe

Glemte aa nevne overst, jeg bor i London og hun har en britisk konto. Derfor tar det latterlig lang tid.

Skrevet

Mener du uttaksgrense på visakortet? I så fall er dette noe som ligger i kortet, og banken kan ikke heve denne.

Skrevet

FIkk snakket med dem paa tlf og hevet grensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...