Gå til innhold

reiseminne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skaffe meg globus. På den vil jeg merke av hvor vi har vært. Vi reiser MYE på kryss og tvers av kloden. Noen steder har jeg vært alene før jeg møtte min mann og de siste årene har vi reist sammen. Forslag til hvordan vi kan merke alle stedene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vanskelig å merke av på en globus uten at det blir mye rot, med mindre dere velger en svært stor modell.

Vil anbefale å kjøpe et stort verdenskart i stedet, og markere med tre forskjellige typer fargede pins, en for deg, en for mannen din og en for fellesreiser.

Skrevet

Hehe...har ikke så lyst å ha ett kart på veggen. Blir nok en globus.. har tenkt på små stherneklistermerker feks..

Skrevet

Hehe...har ikke så lyst å ha ett kart på veggen. Blir nok en globus.. har tenkt på små stherneklistermerker feks..

Jo, det går greit, problemet oppstår først hvis dere har vært i mange små land og/eller byer som ligger svært nær hverandre. Da blir det raskt bare en mengde overlappende klistremerker og kartet under forsvinner helt. Derfor egner nåler seg ofte bedre enn klistremerker.

Skrevet (endret)

Ja...må bli en stjerne pr land da...men skjønner hva du mener. Hmmm

Endret av lashara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...