Gå til innhold

Invitert til kaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg er invitert i bryllupet til hans fetter (som han/vi forøvrig har lite kontakt med), men kun til kaffe. I invitasjonen står det heller ingenting om vielsen i kirken - trodde det var vanlig å bli invitert dit selv om man bare er invitert til kaffen senere?

Lurer også på hvor mye man bør bruke på gave i en slik sammenheng, noen som har lignende erfaringer? :)

Anonymous poster hash: a3996...cc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dere er vel invitert til selve vielsen vel,ikke bare kaffe???

Jeg hadde samme opplegg med en fetter,invitert til vielse og kaffe men ikke middag(valgte å la alle kusiner/fettere utebli fra middag fordi det var så mange av oss....)

Ilke bruk alt for mye om dere bare er invitert til kaffen tenker jeg,da vlir dere jo bare med på 25%av det som skjer,kjøp noe enkelt på glassmagasinet.

Skrevet

Man trenger da ikke å inviteres til kirken?

Anonymous poster hash: 36670...886
Skrevet

Er det en "uskreven regel" at man automatisk er invitert til vielsen, selv om det ikke står noe om det i invitasjonen? Hadde jo vært greit om de kunne skrevet tid og sted for vielsen også da i så fall, selv om vi kan greie å finne ut av det selv..

Skrevet

Bare bra for dere at dere ikke er "invitert" til kirken siden dere ikke skal i middagen.

Skrevet

Man blir ikke invitert i kirken. Hvem som helst kan møte opp der. Selv folk som ikke kjenner dere.

Skrevet

De skal ikke gifte seg på Tinghuset eller no, da...?

Skrevet

Nei, de gifter seg i kirken.

TS

Skrevet

De har nok bare ikke tenkt på det, alle kan komme i kirken, så passer det for deg å gå i kirken, selv om dere ikke skal i middagen, så gjør du da det :) Der er åpent for alle ;)

Anonymous poster hash: 46023...f97
  • Liker 1
Skrevet

Poenget er vel ikke invitasjon i kirken, men at det ikke står tidspunkt for vielse. Det bør det stå, så det er nok en forglemmelse fra brudeparet. Ring og spør!

• Liker 2
Gjest Hjertesukk
Skrevet

Jeg ville ha spurt dem! Kan være de ønsker en liten og intim vielse.. Og nei, det er ikke alle vielser som er "åpne for alle". :)

Skrevet

Takk for svar :) Får vel spørre dem hva de tenker for sikkerhets skyld. TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...