Gå til innhold

skrev til 2 damer som typen la til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bli kvitt tvilen og trnkte den eneste måten er å spørre disse jentene rett ut. Hvordan de ble kjent med han og om noe hadde skjedd. Jeg var ydmyk og høflig. Av ingen fikk jeg svar. Er det så vanskelig å svare på et sånt spørsmål. Tillitien ville tatt seg opp kraftig hvis de hadde sagt at ikke noe hadde skjedd.

Anonymous poster hash: 23687...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ikke har dem på vennelisten er det ikke engang sikkert at de har oppdaget at du har skrevet til dem. Ellers er det nok også mange som rett og slett ikke ville ha svart fordi det ikke virker spesielt rasjonelt å være så sjalu som du ser ut til å være, og fordi de ikke ønsker å bli involvert.

• Liker 17
Skrevet

For det første er det ikke sikkert de har sett meldingen din.

For det andre er det ikke bra at du baserer tilliten i forholdet mellom deg og typen på utenforstående. Det vil alltid være "ei jente" ett eller annet sted som du kan bli usikker på, skal du sende melding til alle sammen. Og tro det verste hvis du ikke får svar?

Jeg ville aldri svart på en slik melding, for jeg mener at dette er noe som skal løses internt.

Anonymous poster hash: 03d39...880

• Liker 12
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om han snakker med andre damer. Jeg bryr meg om han er urto. Forklaringen hans var totalt usannsynlig. Magefølelsen var sterk og han sa jeg bare fikk kontakte dem hvis jeg ikke trodde han. Jentene er 21 og typen en 33. De der ut som deltakere i paradise hotel. Hva er en god forklaring på slike vennskap. Han hadde selvsagt ikke tatt kontakt, mens de derimot, hadde nesten overfalt han. Jeg er lei løgn. Lei hans løgn og vil avlyse bryllupsplaner og hele pakka med han. Hvorfor liker han å skape usikkerhet. Enhver oppegående person forstår at det å legge til bartendere du møter i syden, "strippere" og Partyløver og don juaner kan skape usikkerhet. Selvsagter det lov. Jeg kan ikke nekte han det. Men, det øødelegger mye, særlig når han tydeligvis lyver om det i tillegg.

• Liker 5
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Du har ditt perspektiv, jentene har deres.

Det er mulig du tror, i ditt mistenksomme hode, at det er helt normalt å sende melding til ukjente jenter og be de forklare seg for deg, men for dem er historien mest sannsynligvis annerledes. Hadde jeg fått en melding på Facebook etter å ha lagt til en ny guttevenn med spørsmål om hvem jeg er, hvordan jeg kjenner han osv hadde jeg ikke giddet å svaret selv heller. Du hadde bare vært ei gal kjerring jeg ikke aner hvem er som jeg velger å overse.

Endret av heihade
  • Liker 8
Skrevet

Eh.

Så om du og partneren er i et bryllup og mannen snakker litt vel intimt med brudens forlover, så går du bort til HENNE for å spørre hva hun og mannen snakket om?

Skylder du på dårlig bil om mannen din får parkeringsbot også?

Anonymous poster hash: 84ddb...dab
  • Liker 12
Skrevet

Jeg svarte en gang på en sånn post, men følte at han har en veldig kontrollerende kjæreste. Ville helst holde meg unna til tross for at vi aldri har hatt eller kommer til å ha noe mere enn vennskap. Synes også veldig synd på han.

• Liker 3
Skrevet

Vil nevne at jeg er mest skuffet over han. Får sånn " gammel gris" fornemmelse av typen. Er det sånne damer han vil være venn med? Sånne han har kjemi med? Tiltrekker han seg sånne damer? Jeg har ikke tid til å jogge hver dag. Ikke tanner jeg meg hver dag heller. Ikke har jeg silikonpupper. Han og jeg har diskutert mange ganger det med plastisk kirurgi. Jeg synes det er tragisk, han er heller ilke for dette. Jeg har sagt jeg elsker han for den han er, og synes det er så fint at han ikke er overfladisk. Det å gå ut for så å legge til jenter med silikon og restalin lepper eller hva det heter, det kler han dårlig. Og at de er 21. Redd jeg like gjerne kunne huket tak i den første drittsekken i gata. Jeg oppsøker ikke det miljøet selv. Gar nok med jobben og har sluttet å drikke. I tillegg la han til to andre, som faktisk er bartendere. Hun ene har bleika hår, lubben, store utringninger og minikjoler. Jeg kritiserte ikke disse jentene, men han kom meg i forkjøpet og sa: de er jo såå horete da. Du har ingen grunn til å være sjalu. .......Horete eller ei. Liker ikke å bruke det uttrykke. Undres vare på hvorfor han i det hele tatt la de til. Vet at han har vært en skikkelig festtype før han møtte meg og at han har hatt sex med mange!

• Liker 1
Skrevet

Hadde min kjæreste stolt så lite på meg, hadde jeg dumpet han på flekken. Dette synes jeg var drøyt.

• Liker 6
Skrevet

Hva er så galt med å ha kvinnelige venner? Det kan like gjerne være noen fra ungdomsskolen eller videregående han har lagt til. Ro deg ned!

Jeg hadde tenkt kaninkoker og vært livredd for å snakke med ham igjen hadde det vært meg du sendte melding til. Uansett hvordan jeg hadde kjent ham fra før.

• Liker 3
Skrevet

Så ikke kommentaren din før jeg postet.
Men ærlig talt, ro deg ned. Spør HAN, ikke spill slike spill!

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Vil nevne at jeg er mest skuffet over han. Får sånn " gammel gris" fornemmelse av typen. Er det sånne damer han vil være venn med? Sånne han har kjemi med? Tiltrekker han seg sånne damer? Jeg har ikke tid til å jogge hver dag. Ikke tanner jeg meg hver dag heller. Ikke har jeg silikonpupper. Han og jeg har diskutert mange ganger det med plastisk kirurgi. Jeg synes det er tragisk, han er heller ilke for dette. Jeg har sagt jeg elsker han for den han er, og synes det er så fint at han ikke er overfladisk. Det å gå ut for så å legge til jenter med silikon og restalin lepper eller hva det heter, det kler han dårlig. Og at de er 21. Redd jeg like gjerne kunne huket tak i den første drittsekken i gata. Jeg oppsøker ikke det miljøet selv. Gar nok med jobben og har sluttet å drikke. I tillegg la han til to andre, som faktisk er bartendere. Hun ene har bleika hår, lubben, store utringninger og minikjoler. Jeg kritiserte ikke disse jentene, men han kom meg i forkjøpet og sa: de er jo såå horete da. Du har ingen grunn til å være sjalu. .......Horete eller ei. Liker ikke å bruke det uttrykke. Undres vare på hvorfor han i det hele tatt la de til. Vet at han har vært en skikkelig festtype før han møtte meg og at han har hatt sex med mange!

Det som er viktig å skjønne er at det er han du har et problem med og ikke jentene. Det er han du må snakke med. Det er godt mulig dette er et reelt problem i forholdet deres, men da må du ta tak i det med den personen som det gjelder for deg, og ikke dem det eventuelt gjelder for ham.

Umulig for meg å vite om det er du som overreagerer eller om du har grunn til å være skeptisk til ham, men du håndterer det uansett helt feil.

• Liker 3
Skrevet

Ja. Vet det er crazy:( Jeg har forhørt meg 10 ganger. Historien hans er ikke troverdig, litt en gang. Han påsto at de er helt på tuppa etter han. Han er ikke brat pit. Uansett...hva får han ut av disse bekjentskapene. Selv legger jeg til studievenner, kollegaer. Er så lite ute

Når menn har lagt meg til så vet jeg st de vil noe, stort sett. Jeg responderer ikke på flørt. Det er oftere menn som legger tim kvinner enn omvendt. Rart at 4 vulgære kvinner er på tuppa etter typen min...Kan ta det som et kompliment. Men jeg tror ikke han er helt uskyldig. Som single la jeg aldri til menn jeg likte, uten at de hadde gitt tegn som trigget. Han sa at hun ene hadde kommet som en fremmed og tatt telefonen hans og tatt bilder av seg. Deretter gått på facebook og lagt til seg selv som venn. Dette hadde de andre gjort også. Historiene forandret seg. Han sa at noen var venner av en venn av han. Men vennen hans hadde de ikke på facebook. Alt er bare totalt løgnaktig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke svart paa en slik melding.

Fikk en melding fra en sjalu jente en gang ang. en fyr jeg saa vidt var venn med (ikke interessert i eller involvert med ham i det hele tatt). Jeg sa det til ham og sa at jeg ikke visste hvordan jeg skulle reagere. Han ble forbanna og saa ble hun forbanna paa meg. Gikk fra aa vaere utenforstaaende til midt i krigssonen.

Folk faar lose sine egne problemer.

• Liker 3
Skrevet

Jeg driter i om hun blir sur. Er typen feig dnakker han dritt om meg til henne, men er hun litt smart forstår hun at det kan være han som ikke er verdens beste mann. Nå har jeg fortalt henne hva han sa, om at hun tok telefonen og knipset bilder av seg selv, gikk inn pæ facebooken hans og la seg til. For deretter å reise rett hjem og akseptere venneforespørselen. Men de snakket visst ikke sammen!! Særlig!

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis jeg hadde måttet sendt melding til jenter som mannen min kjente for å høre om de hadde hatt sex med han, så hadde forholdet vært over.

Hvorfor gidde å kaste bort tid i et forhold hvor tillitten ikke er der?

• Liker 9
Skrevet

herregud så flaut.

• Liker 6
Skrevet

Når tillitten mangler, mangler også grunnlaget for å få et godt, sunt og fungerende ekteskap. Dersom dette er en side ved han du ikke takler, bør du heller ikke gifte deg med han.
Bør da være samme hvilke venner han har og hvordan de ser ut, så lenge han er trofast.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...