Gå til innhold

Fling - hva tenker hun?

Gobo

Anbefalte innlegg

Litt fjortis-aktig dette, men overraskende nok er jeg plutselig, en gutt i en alder av 29 år, på det stedet igjen at jeg lurer på hva en jente egentlig tenker, og spør derfor om råd/tips.

Bakgrunnen er sånn:

For litt siden begynte ei dame på jobb å bli veldig "på". Vi har ikke jobbet sammen så mange måneder, men fikk plutselig veldig god kontakt, hadde mange fine samtaler på jobb, hun begynte å sende meldinger på fritida og vi hadde generelt god kontakt og litt flørtete tone til tider. Hun er sju år yngre enn meg, noe som gjorde at jeg automatisk ikke la stort mer i dette og tenkte at hun bare synes jeg var kul og that's it. Jeg er i tillegg i et forhold (som jeg riktignok ikker er sikker på), og det vet jeg at hun var klar over.

Etterhvert ble meldingene fra henne mer og mer flørtete og til slutt tenkte jeg at de var i overkant "på". Det endte for litt over en måned siden med at vi møtte hverandre på byen, begge var fulle, og vi klina en stund. Jeg brøyt av hele greia og sa at det ble feil å gjøre det selv om jeg jo liker henne veldig godt, men ja..kjæreste osv osv. Hun sa hun skjønte det men ville at jeg skulle bli med henne hjem likevel. Jeg sa nei og stakk.

Dagen etter skrev hun og beklaget at hun hadde bedt meg om å bli og begynte å skrive ting som "har du ting du trenger å snakke om når det gjelder forhold, kan du snakke med meg, kompis". Jeg svarte at jeg syntes det ble litt rart om vi skulle begynne å ha sånne samtaler og vi bare endte med å ha god tone videre. Så gikk det en stund hvor vi ikke snakket om denne episoden på byen, og jeg syntes fortsatt signalene fra henne var litt villedende, så jeg spurte rett ut hvor mye hun la i det og hva hun tenkte om meg. Hun svarte at jeg jo var søt og sånn men at hun likte meg bare som venn. Jeg tenkte "ok, fett nok", da trenger ingen av oss å tenke så mye mer på det. Jeg kjøla etter dette ting litt ned, syntes bare det ble rart å skrive så mange meldinger og være så flørtete når vi var enige om å være kompiser.

Etterhvert gjorde dette at hun ble mer og mer på igjen på meldinger, spurte om jeg ikke skulle ut en tur snart o.l. Hun var også veldig opptatt av å høre om det gikk bra med meg, om jeg var lei meg for at hun ville være kompis osv, noe jeg sa at jeg absolutt ikke var. For en uke siden møttes vi ute igjen og etter kanskje fem min står vi og kliner på nytt. Denne gangen stoppet hun det og sa at hun fikk dårlig samvittighet pga at jeg har dame osv osv. Siden siste gang har jeg og kjæresten min tatt oss en pause hvor vi er enige om at vi kan treffe andre, og jeg sa dette. Men uansett sa jeg også at det er greit, vi er jo kompiser, så vi prøver å ikke la dette skje igjen. Melding med "sorry sorry sorry at jeg gjorde det der igår" lå klar da jeg våkna dagen etter.

Så til mitt spørsmål: Etter dette gir hun meg fullstendig silent treatment. Jeg har prøvd forsiktig å spørre hvordan det går og hva hun har gjort siden sist på melding, men bortsett fra noen korte beskjeder har hun sluttet å svare og sender heller ikke meldinger til meg lenger. Betyr dette at hun er sur på noen måte? Redd for et eller annet? Kan hun ha følelser hun ikke tør å si noe om, eller har hun hele tida bare tenkt at jeg er en fyr det er gøy å "leke" litt med for så å ikke ha mer kontakt? Jeg har bare lyst til å beholde venne-tonen vi hadde, men det er vanskelig når hun ikke svarer meg. Vi jobber heller ikke på samme sted lenger så vi treffes ikke "naturlig". Setter pris på synspunter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du-er-ikke-kompiser-med-noen-du-har-vært-utro-med :balltre:

Anonymous poster hash: 9aa6c...4a1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...