Gå til innhold

Akseptabelt at partner er på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godkjent at partneren er registrert på Tinder pga "nysgjerrighet"?

Anonymous poster hash: 048d2...36c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 43308...b02
  • Liker 7
Skrevet

Overhodet ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 048d2...36c
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Oppriktig nysgjerrighet - ja. Jeg er en nysgjerrig person selv og liker å få med meg ting og hva de går ut på uten at jeg nødvendigvis har noen interesse av å ta del i det.

Men hvis jeg hadde vært i tvil om kjærestens intensjoner ville jeg hatt problemer med det, ja.

Endret av heihade
Gjest shockgirl
Skrevet

Nei. Jeg ser på Tinder som et sted hvor man ser etter one night stand/sex, så det hadde ikke vært greit for meg.

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 38d81...db7
Skrevet

Synes han eller hun kan få dekket sitt behov for bekreftelse et annet sted. Sjekkeapp som konsept faller i fisk dersom halvparten av brukerne er der kun for å få "likes", pirre sin nysgjerrighet eller spille Tinder-roulette.

Skrevet (endret)

Nei, min samboer og pappa til to har i mine øyne ikke noe der å gjøre, ikke jeg heller.

Endret av Miss moneypenny
Skrevet

I fare for å fremstå gammel - hva er tinder?

Skrevet

Hell no!

Tinder er en enkel flørte app, og det er alt det er.
Du krysser ja eller nei på at det motsatte kjønn er tiltrekkende, og eventuelt tar kontakt.
Så hva f*** er det å være nysgjerrig på? Unnskyld språkbruket..

Anonymous poster hash: 5d4b7...50b
Gjest Sindre2014
Skrevet

Er vel ganske vanlig? Sett flere venner som har kjæreste på TInder.

Skrevet

For min del hadde det vært helt ok om han lastet den ned, så hvordan det funket og så slettet den igjen. Kjenner jeg er nysgjerrig selv jeg! ;) Men det hadde selvfølgelig ikke vært greit at han hadde en bruker der over tid.

Skrevet

ikke greit og bruke det over tid. Jeg lastet det ned selv, og kikket før jeg så slettet det. (det hadde vært greit om han og gjorde det) Hva skal man med en "sjekke" app når man har kjæreste?

Skrevet

Jeg var nysgjerrig, og er i et forhold. Fikk derfor se på appen til en venninne med en liten gjennomgang av funksjonen. Har da ingen behov for å skaffe meg den når jeg er sammen med noen.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at han lastet den ned for å se hva det er, jeg er nysgjerrig å¨det selv. Men om han hadde brukt den for å sitte å like/snakke med damer, så nei, på ingen måte.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Kjenner jeg har litt lyst til å laste den ned for å se hvordan den funker, men jeg skal ikke gjøre det nettopp fordi jeg har samboer.

Skrevet

Jeg er på tinder. Og kjæresten min vet det. Han er ikke der men hadde ikke hatt noe imot om han var. Jeg har aldri snakket med noen der. Lastet det ned av nysgjerrighet og har nå ikke åpnet appen på flere måneder. Den er drit kjedelig og jeg skall slette den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...