Jandia Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Nå er jeg VELDIG i tvil, har lest alle disse skrekkelige historiene om dårlig behandling og ting som ikke fungerer. Bør vi velge å registrere ønskelisten der eller ikke? Noen som har gode erfaringer??
~umulia~ Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Vis du ønsker deg mye derifra, ville jeg lagt ut ønskeliste der om j eg var deg. Selv skal jeg legge ut på galligani, fordi jeg har funnet ut at de har nesten alt vi ønsker oss av kjøkken ting. Vi kommer til å ønske oss andre ting også, men de skal vi ikke ha på en butikk liste.
Wayah Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har liste på glassmagasinet, og har ingen dårlige erfaringer - ennå... Du kan jo bytte hvis de gjør feil så du har dobbelt opp med noe og kanskje mangler noe annet, det viktigste er at de faktisk har en liste, så bare du lager den skriftlig, så har de den jo liggende der...
Grooo Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Selv om det var mye rot med listen vår var det jo mest nytte, så jeg synes absolutt du skal legge ut liste der. Hvis dere skulle få mye dobbelt er det jo bare å bytte, tror ikke at noen av gjestene synes det er "frekt" å bytte en gave hvis det har skjedd noe feil.
Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Vi har lagt ut liste der, og var på lørdag og føyde på en ekstra ting vi ønsket oss og ingen problem med det. Nå vet vi vel ikke før etter bryllupet hvordan det vil gå da, men..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå