Gå til innhold

Morgengave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderte å gi surfebrett til min kjære, men så kom han plutselig hjem med et igår som han hadde kjøpt brukt av en kompis....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt på tre alternativer:

Golfsko, playstation2 eller en penklokke. Vanskelig å velge. Klokken varer vel lengst, men jeg har lyst til å gi ham noe han virkelig ønsker seg, og da tror jeg at jeg heller mest til golfsko. Da får han brukt dem mens han er ute og trimmer, mens playstation må en bruke i sofaen.

Golfsko blir min morgengave, bestemte meg nå. :enig_animasjon:

Skrevet

Golfsko ja...det var en god idè. Min kjære har nemlig golfe-lappen (husker ikke hva det heter akkurat nå) men ingen sko. Eller golfkøller for den saks skyld... Nå fikk jeg mange ideer her. :)

Skrevet

Syns at undertøysbilder er en god ide jeg. Det hadde hvertfall min samboer satt pris på. Men de må være stilige, sexy og tatt av en god fotograf. Sikkert fint med sort/hvitt.. Ikke noe slibrige, dirty greier. Spesielt kjekt hvis du eller din kjære reiser mye..

Skrevet

Jeg har tenkt på å gi han kokkekurs, han er en kokkespire som er glad i å lage mat, men som gjerne vil lære mer. Så jeg tror det hadde vært den perfekte morgengave! Har undersøkt med Brimi, bra opplegg men koster flesk!! :-)

Ellers så er jeg litt tent på den ideen om undertøysbilder i svart/hvitt.

Skrevet
Golfsko ja...det var en god idè.  Min kjære har nemlig golfe-lappen (husker ikke hva det heter akkurat nå) men ingen sko.  Eller golfkøller for den saks skyld... Nå fikk jeg mange ideer her.  :)

Det heter Grønt kort. :wink:

Skrevet

Stemmer det ja. Jeg har den ikke, som noen kanskje kunne gjette seg til :ler:

Skrevet

fant ut hva jeg skal gi ham.

En helg på spahotell. Han digger massasje og bli knadd og skrapt og skikkelig velvære ting. hehe.

+ et par håndjern med innskriften "Din for altid 31/7-04 (eller noe slikt)"

:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...