Jandia Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Jeg ANER ikke hva jeg skal gi til min kommende mann. Han har alt!! Noen forslag? Gjerne noe kult og utradisjonelt.
July Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Dette har jeg også godt og lurt på .. så jeg er også åpen for froslag. :-)
Bente Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Ja, nå har vi jo snakket om xbox da.... Forbausende mange som synes det var en god ide :D Og undertøysbilder av deg selv da
Catzy Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Eller hva med et pinup-bilde av deg selv, malt og lakkert i 1,20 x 0,50, hengende på veggen? http://www.sott.no/pin-ups/pin-ups.html http://www.sott.no/utstilling/pin-up2004.htm Catzy
sommerbrud04 Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 hva med fallskjermhopp, helikoptertur... det er en opplevelse en kanskje ikke tar seg råd til ellers
Lullu Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Fotballtur m/ gutta Konsertbilletter Hotellopphold
Jens Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Jeg ga undertøys bilder av meg selv, og min mann ble så utrolig overrasket og glad, og klarte ikke å slutte å se på dem!Kommentaren hans var bare" du kødder"....gang på gang. Han trodde ikke sine egne øyne!!!Hi-hi!
Glossy Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Eller hva med et pinup-bilde av deg selv, malt og lakkert i 1,20 x 0,50, hengende på veggen? Vet du hvor en kan få laget slike bilder???
Augustbrud02 Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Min mann fikk et porrtet-maleri av oss begge to i gave, dette falt veldig i smak.
rmtm Skrevet 26. mai 2004 #12 Skrevet 26. mai 2004 Jeg sliter med samme problemstillingen selv. Min tilkommende har stort sett alt... og ønsker seg aldri noen ting.... Ikke har jeg kropp som ville tatt seg ut på undertøysbilder heller.... Hmm... tenke tenke... og snart bare 2 uker igjen... hmmm....
Jandia Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2004 Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et par håndjern med inngraveringen: " Min (din?) slave 31/7-04". Eller noe i den duren? Forslag? Og hvor skulle man evnt fått gravert inn noe slikt?? Ser ikke akkurat for meg at jeg tør stille på Gullsmed Andersen og be om det. hehehehe... :oops:
blyg Skrevet 30. mai 2004 #14 Skrevet 30. mai 2004 Dersom dudere bytter etternavn; hva med et nytt dørskilt?
Catzy Skrevet 30. mai 2004 #15 Skrevet 30. mai 2004 Prøv websiden jeg postet linker til.... http://www.sott.no 2 hyggelige damer som lager dem. De er kjempeflinke!! Catzy
minniepus Skrevet 31. mai 2004 #16 Skrevet 31. mai 2004 Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et par håndjern med inngraveringen: " Min (din?) slave 31/7-04". Eller noe i den duren? Forslag? Og hvor skulle man evnt fått gravert inn noe slikt?? Ser ikke akkurat for meg at jeg tør stille på Gullsmed Andersen og be om det. hehehehe... :oops: :o
wok Skrevet 1. juni 2004 #17 Skrevet 1. juni 2004 Kunst eller kunsthåndverk Klokke - lommeur med gravering? Et tre (hvis dere har hage og dere skal bo der lenge...) Bok (finnes utrolig mange "praktbøker") Sykkel Motorsykkel Kajakk/kano Stjernekikkert (og så har jeg hørt om at det går an å kjøpe en stjerne og få den oppkalt etter den man vil - vet ikke hvordan dette gjøres...) Mobiltelefon Smykke - slipsnål, mansjettknapper? Fotoalbum med deres minner i bilder og ord Antikvitet, feks et speil (med et kort som sier noe om at når du ser inn i dette ser du det jeg elsker mest i hele verden...), en gammel staselig vedovn ("varme følelser"), eller en gyngestol Designmøbel ....
wok Skrevet 1. juni 2004 #18 Skrevet 1. juni 2004 Kunst eller kunsthåndverk Klokke - lommeur med gravering? Et tre (hvis dere har hage og dere skal bo der lenge...) Bok (finnes utrolig mange "praktbøker") Sykkel Motorsykkel Kajakk/kano Stjernekikkert (og så har jeg hørt om at det går an å kjøpe en stjerne og få den oppkalt etter den man vil - vet ikke hvordan dette gjøres...) Mobiltelefon Smykke - slipsnål, mansjettknapper? Fotoalbum med deres minner i bilder og ord Antikvitet, feks et speil (med et kort som sier noe om at når du ser inn i dette ser du det jeg elsker mest i hele verden...), en gammel staselig vedovn ("varme følelser"), eller en gyngestol Designmøbel ....
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #19 Skrevet 1. juni 2004 Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et par håndjern med inngraveringen: " Min (din?) slave 31/7-04". Eller noe i den duren? Forslag? Og hvor skulle man evnt fått gravert inn noe slikt?? Ser ikke akkurat for meg at jeg tør stille på Gullsmed Andersen og be om det. hehehehe... :oops: Kva med å kjøpe graverings-maskin på Clas Olhson, og gjere det sjølv?
Skusla Skrevet 2. juli 2004 #20 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har bestemt å gi min tilkommende ett sort hvitt bilde av meg selv som vår fotograf skal ta. - det blir sikkert utrolig stilig- da jeg skal ha på jeans, sort bh oh høye heler. Det blir veldig smakfullt, men også sexy. I tillegg skal jeg gi han en langweekend i London med inkl. billetter til en Arsenal kamp, på luksushotell og med mye mørk øl og shopping. Har kokt hodet lenge for å finne den perfekte morgengave, og det tror jeg nå at jeg har!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå