Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ANER ikke hva jeg skal gi til min kommende mann. Han har alt!!

Noen forslag? Gjerne noe kult og utradisjonelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også godt og lurt på .. så jeg er også åpen for froslag. :-)

Skrevet

Fallskjermkurs?

Dykkekurs?

Jegerprøven?

Skrevet

Ja, nå har vi jo snakket om xbox da....

Forbausende mange som synes det var en god ide :D

Og undertøysbilder av deg selv da :)

Skrevet

hva med fallskjermhopp, helikoptertur... det er en opplevelse en kanskje ikke tar seg råd til ellers :)

Skrevet

Fotballtur m/ gutta

Konsertbilletter

Hotellopphold

Skrevet

Jeg ga undertøys bilder av meg selv, og min mann ble så utrolig overrasket og glad, og klarte ikke å slutte å se på dem!Kommentaren hans var bare" du kødder"....gang på gang. Han trodde ikke sine egne øyne!!!Hi-hi!

Skrevet
Eller hva med et pinup-bilde av deg selv, malt og lakkert i 1,20 x 0,50, hengende på veggen?

Vet du hvor en kan få laget slike bilder???

Skrevet

Kamera/videokamera

Fiskeutstyr

Stjernekikkert

Skrevet

Min mann fikk et porrtet-maleri av oss begge to i gave, dette falt veldig i smak.

Skrevet

Jeg sliter med samme problemstillingen selv. Min tilkommende har stort sett alt... og ønsker seg aldri noen ting....

Ikke har jeg kropp som ville tatt seg ut på undertøysbilder heller....

Hmm... tenke tenke... og snart bare 2 uker igjen... hmmm....

Skrevet

Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et par håndjern med inngraveringen: " Min (din?) slave 31/7-04". Eller noe i den duren?

Forslag?

Og hvor skulle man evnt fått gravert inn noe slikt?? Ser ikke akkurat for meg at jeg tør stille på Gullsmed Andersen og be om det. hehehehe...

:oops:

Skrevet

Dersom dudere bytter etternavn; hva med et nytt dørskilt?

Skrevet
Kanskje jeg rett og slett skal gi ham et par håndjern med inngraveringen: " Min (din?) slave 31/7-04". Eller noe i den duren?

Forslag?

Og hvor skulle man evnt fått gravert inn noe slikt?? Ser ikke akkurat for meg at jeg tør stille på Gullsmed Andersen og be om det. hehehehe...

:o

Skrevet

Kunst eller kunsthåndverk

Klokke - lommeur med gravering?

Et tre (hvis dere har hage og dere skal bo der lenge...)

Bok (finnes utrolig mange "praktbøker")

Sykkel

Motorsykkel

Kajakk/kano

Stjernekikkert (og så har jeg hørt om at det går an å kjøpe en stjerne og få den oppkalt etter den man vil - vet ikke hvordan dette gjøres...)

Mobiltelefon

Smykke - slipsnål, mansjettknapper?

Fotoalbum med deres minner i bilder og ord

Antikvitet, feks et speil (med et kort som sier noe om at når du ser inn i dette ser du det jeg elsker mest i hele verden...), en gammel staselig vedovn ("varme følelser"), eller en gyngestol

Designmøbel

....

Skrevet

Kunst eller kunsthåndverk

Klokke - lommeur med gravering?

Et tre (hvis dere har hage og dere skal bo der lenge...)

Bok (finnes utrolig mange "praktbøker")

Sykkel

Motorsykkel

Kajakk/kano

Stjernekikkert (og så har jeg hørt om at det går an å kjøpe en stjerne og få den oppkalt etter den man vil - vet ikke hvordan dette gjøres...)

Mobiltelefon

Smykke - slipsnål, mansjettknapper?

Fotoalbum med deres minner i bilder og ord

Antikvitet, feks et speil (med et kort som sier noe om at når du ser inn i dette ser du det jeg elsker mest i hele verden...), en gammel staselig vedovn ("varme følelser"), eller en gyngestol

Designmøbel

....

Gjest gjest1
Skrevet

Forslag?  

Kva med å kjøpe graverings-maskin på Clas Olhson, og gjere det sjølv?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har bestemt å gi min tilkommende ett sort hvitt bilde av meg selv som vår fotograf skal ta. - det blir sikkert utrolig stilig- da jeg skal ha på jeans, sort bh oh høye heler. Det blir veldig smakfullt, men også sexy.

I tillegg skal jeg gi han en langweekend i London med inkl. billetter til en Arsenal kamp, på luksushotell og med mye mørk øl og shopping.

Har kokt hodet lenge for å finne den perfekte morgengave, og det tror jeg nå at jeg har!!!!!!!!!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...