Gå til innhold

Kongelig promp under pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Gjest Smellbong
Skrevet

Hvis hun prompet så det ljomet får vi nok lese det i Se og Hør på fredag! Står det ikke der, prompet hun ikke høyt nok :ler:

For noen år tilbake gikk det rykter rundt hele Norge om at det var Haakon som hadde prompet på en pressekonferanse. Mon tro om det er den samme debatten som nå har blusset opp?

Gjest nobody
Skrevet
Det kunne være morsomt å høre hvordan en ekte kongelig fjert høres ut! Jeg mener, det er jo ikke akkurat dagligkost for oss borgere i kongeriket.

Det må selvfløgelig låte som en kongelig fanfare, og grunnen til at journalisten tror det er MM er seff at hun spillte falskt :P

Skrevet

Stakkars Mette- Marit, det er jo ikke sikkert hun har helt kontroll på alt der nede ennå etter fødselen... :tunge1:

Gjest Kjell Bj.
Skrevet

Min kone prompet masse under svangerskapet og etter. Det er visst vanlig at magen lager mye gasser når det er barn i magen og i tiden etter. Hun sa hun ikke kunne kontrollere det!

Så stakkars Mette Marit, hun kunne da ikke noe for det, da hun nettopp har vært gravid med den neste dronningen.

Gjest Usømmelig!!
Skrevet

Ærlig talt! Det er helt uakseptabelt og usømmelig av kronprinsessen å fise høyt så alle i rommet hører det!

Jeg håper ikke denne historien er sann, for hvis den er det sprer det seh internasjonalt til andre land. Jeg synes jeg ser for meg overskriftene "Crownprincess farthed loud"...

Slik går da virkelig ikke an!

Gjest Monarkis
Skrevet

Stakkars MM! Får ikke prompe i fred en gang.

Gjest Trond G.
Skrevet

Siden når ble det forbudt for de kongelige å fise??!!

La nå hennes kongelige høyhet få gjøre slikt i fred.

Gjest Poirot
Skrevet

Lenge siden det har vært pressekonferanse med MM.

Gjest Henning B.
Skrevet

En kvinnelig kollega av meg mailet meg denne linken på jobb i dag..jeg må si jeg ble imponert over hva det er mulig å diskutere.

Hvis MM prompet må journalistene ha ledd seg ihjel? Og hva med Haakon? Syntes han det var greit at konen bråkte slik? Var Marius der? Hm..jeg begynner å bli nysgjerrig på hendelsen..

Forresten..hadde hun på seg jeans da hun braket løs?

8)

Gjest Ragnhilds, Kløfta
Skrevet

Dersom Mette Marit prompet høylydt under denne konferansen har hun dummet seg skikkelig ut!!

:roll:

Skrevet

La nå jenta få prompe i fred,det er farlig å holde for lenge på tarmgassene.. :hoho::hoho:

Gjest Monarkist
Skrevet

Som ekte tilhenger av monarkiet må jeg få si jeg ble skuffet da jeg hørte om Kronprinsessens uhell. Det var svært uheldig at det skulle skje offentlig. Slikt hører hjemme i heimen, ikke ute blant folk.

Det er en god stund siden hun var gravid nå, så hun er egentlig ikke unnskyldt på bakgrunn av graviditeten.

Neste gang bør hun skjerpe seg.

Skrevet

Jeg synes synd på Mette Marit, fordi mye av det hun gjør er offentlig. De fleste av oss ville nok ikke like å prompe høylydt på en konferanse foran mange fremmede mennesker...jeg tipper hun rødmet kraftig.

All min sympati til Mette Marit. :)

Gjest Nisse-trollet
Skrevet

Stakkars, føler med henne jeg også...Jeg prompet selv høyt i klassen en gang og det var utrolig flaut!

Jeg støtter prompen.

Skrevet

Når det er snakk om MM virker det på meg som om mange her åpner det anale organet sitt istedet for kjeften.

Denne tråden er bare pisspreik spør du meg!

Gjest Caroline S.
Skrevet

Ærlig talt, det må da være lov å diskutere det når en kongelig slipper en promp i offentligheten?

Jeg synes ikke dette er noe å kimse av. Egentlig burde debatten vært større, på grunn av det har aldri skjedd før at noe slikt har hendt!

Skrevet

Ja noen ønsker selvfølgelig å tro at det er virkelighet og gotter seg over det.

Herregud, hvor idiotisk er det lov å være.. :roll:

Finnes det virkelig bevis at MM slapp en fjert i offentlighet?

Lite trolig spør du meg.

-Men jøss.. Bare fryd dere..

Gjest Grublerfyr
Skrevet

Jeg har fulgt debatten med stor interesse, men har ikke funnet noen beviser for at Kronprinsessen faktisk slapp en luftboble. Prompen er baert på løse rykter og "hørt fra en journalist-venn".

Jeg må få si, at dersom hun gjorde det, er det ikke all verden. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...