Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2004 #21 Skrevet 25. mai 2004 Den som kjenner lukta først er den som har gjørt det ÆDDA BÆDDA
Gjest Nordlending Skrevet 25. mai 2004 #22 Skrevet 25. mai 2004 Hvis hun prompet under denne konferansen må hun da få lov til det, stakkars jente! Det er hennes rett akkurat som oss andre. Jeg ville ikke ha brydd meg om det. Nordlending
Tusenfryd Skrevet 25. mai 2004 #24 Skrevet 25. mai 2004 Oj! Ja, det ville jeg virkelig visst noe om! Få ting jeg driter mer i, for å si det sånn... Kanskje dronningen tørker seg bak også?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #28 Skrevet 25. mai 2004 Hvordan kan en journalist på en pressekonferanse peke ut hvem det nødvendigvis var?? Sånn i mengden mener jeg...
Arkana Skrevet 25. mai 2004 #29 Skrevet 25. mai 2004 Hvordan kan en journalist på en pressekonferanse peke ut hvem det nødvendigvis var?? Sånn i mengden mener jeg... Kanskje hun stod rett ved siden av, og ikke midt i mengden? (hvis nå dette er sant da)
Gjest Kim Chr. Skrevet 25. mai 2004 #30 Skrevet 25. mai 2004 Det kunne være morsomt å høre hvordan en ekte kongelig fjert høres ut! Jeg mener, det er jo ikke akkurat dagligkost for oss borgere i kongeriket. I det ene øyeblikket er det jeans på rød løper og i det andre prompes det høylydt foran et stort pressekorps. Hva i alle verden vil MM finne på neste gang hun er på vift? Vil det bli mer promping? Vil hun rett og slett ta helt av? Skal vedde på at Maxima, Mary, Letizia, Victoria og Alexandra ikke promper foran pressen...
Gjest Kim Chr. Skrevet 25. mai 2004 #31 Skrevet 25. mai 2004 Det kunne være morsomt å høre hvordan en ekte kongelig fjert høres ut! Jeg mener, det er jo ikke akkurat dagligkost for oss borgere i kongeriket. I det ene øyeblikket er det jeans på rød løper og i det andre prompes det høylydt foran et stort pressekorps. Hva i alle verden vil MM finne på neste gang hun er på vift? Vil det bli mer promping? Vil hun rett og slett ta helt av? Skal vedde på at Maxima, Mary, Letizia, Victoria og Alexandra ikke promper foran pressen...
Gjest Sigrid-Theresa Skrevet 25. mai 2004 #32 Skrevet 25. mai 2004 Dette var en merkelig historie. Men det kan jo hende at MM sto midt i blant dem da det skjedde. Hadde jeg vært journalist da hadde jeg ledd!
Barbie Skrevet 25. mai 2004 #33 Skrevet 25. mai 2004 Jeg skjønner ikke at dere gidder å diskutere dette engang jeg...
Gjest Phair Skrevet 25. mai 2004 #34 Skrevet 25. mai 2004 Jeg skjønner ikke at dere gidder å diskutere dette engang jeg... Fordi promp er morsomt!
:-) anna Skrevet 25. mai 2004 #35 Skrevet 25. mai 2004 Dette kommer jo definitivt i kategorien "ting vi ønsker å vite". Hvis jeg kunne bestemme, hadde jeg nok valgt nyheter av litt mer ... krevende karakter.. En kommentar til Bourdieus siste artikkel, kanskje? 8) Bourdieu er død (Han døde for et par år siden)
:-) anna Skrevet 25. mai 2004 #36 Skrevet 25. mai 2004 Og forresten så er nok dette bare bullshit. Alle pressekonfranser MM har hatt har blitt direkte overført på norsk radio, og i mange tilfeller på TV. Faktisk så har vel ikke MM sagt mange ordene offentlig som IKKE er festa til teip og film. Om hun hadde prompet så hadde mange flere hørt det enn bare en person.
Gjest Inkognitos Skrevet 25. mai 2004 #37 Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes da promp er morsomt uansett om den kommer fra en kongelig eller en vanlig mannen i gata. Vi lever da i et sosialdemokrat o gda kan alle fise. Det er bra temaet diskuteres, for retten til å prompe, det må alle ha, høy eller lav i rang. Bare de ikke gjør det under regjeringsmiddager og slikt. Det hadde ikke passet så bra inn..Dessuten tar det seg ikke ut med all lukten! :-x
lille mor Skrevet 25. mai 2004 #38 Skrevet 25. mai 2004 Ja dette er definitivt den teiteste løgnen jeg har hørt. Så fin den nye avataren din var :-)anna..
Gjest Oslo - mann Skrevet 25. mai 2004 #39 Skrevet 25. mai 2004 Ja dere kvinner kan virkelig diskutere de store tingene! Spiller det virkelig noen rolle om kronprinsessen slapp en promp eller ikke da? Ærlig talt...
VesleBråka Skrevet 25. mai 2004 #40 Skrevet 25. mai 2004 Om noen hadde prompet i nærheten av meg, hadde jeg sagt "pii-yuu", kongelig eller ei Forresten har en skuespiller prompet i nærheten av meg, det luktet død og fordervelse så jeg måtte bare gå.. Lurer på om det kanskje er den ultimate groupie-testen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå