Gå til innhold

Kongelig promp under pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Gjest Petronella de corp
Skrevet

En journalist jeg kjenner fortalte at Mette Marit hadde prompet under en pressekonferanse, men at ingen sa noe av høflighet.

Jeg synes slike ting burde stått i avisene, jeg, så hadde salgstallet økt kraftig.

Det er jo ikke noe å skamme seg over, alle gjør det jo. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

1. HVA- promper kongelige???

2. Hvordan vet man at det var henne? Er sjelden de er alene på pressenkonferanser....

Gjest Embla s
Skrevet
En journalist jeg kjenner fortalte at Mette Marit hadde prompet under en pressekonferanse, men at ingen sa noe av høflighet.  

Jeg synes slike ting burde stått i avisene, jeg, så hadde salgstallet økt kraftig.  

Det er jo ikke noe å skamme seg over, alle gjør det jo. :)

Jammen hvis alle gjør det og det ikke er noe å skamme seg over; hvorfor skal avisene skrive om det? Og hvorfor er det da noe denne journalistvennen din gidder å fortelle deg? Og hvorfor i huleste skulle noen av journalistene på pressekonferansen "si noe" om at hun prompet? (du skriver at ingen sa noe av høflighet - hva skulle de sagt da (hvis de ikke var så høflige)?

Skrevet

De kongelige er tross alt bare mennesker de også :roll:

Hvem bryr seg om MM prompet eller ikke? ikke jeg!!

Skrevet

Dette kommer jo definitivt i kategorien "ting vi ønsker å vite". :hoho::hoho::hoho:

Hvis jeg kunne bestemme, hadde jeg nok valgt nyheter av litt mer ... krevende karakter.. En kommentar til Bourdieus siste artikkel, kanskje? 8)

Gjest Poirot
Skrevet

Må bare påpeke at hvis jeg er i et møte på jobben og noen hadde prompet hadde jeg ikke kommentert det, så hvorfor kommentere henne?

Gjest Gjesta
Skrevet

Føler meg litt barnslig nå...men jeg kan ikke dy meg... :hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan godt hende at "journalistvennen" lyver, bare for å skape litt blest.

Alle promper jo, så de er ingen nyhet.

Gjest Elenath
Skrevet
Føler meg litt barnslig nå...men jeg kan ikke dy meg...  :hoho:  :hoho:

Jeg også :hoho: ikke fordi hun kanskje har prompet, men fordi dette er det dummeste jeg har lest på lenge :ler:

Gjest Det er lov
Skrevet

Hvis så er tilfelle, mente hun de sikkert ikke. Så uansett bryr ikke folket seg om en promp.

Jeg er glad for at jeg slapp å lese dette på forsidene!

Gjest Fisepromp
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt med det. Hvis hun har lyst til å slippe litt luft så gjør hun vel det uavhengig av om det er pressekonferanse eller ikke? :roll:

Skrevet

Uhørt! Hun burde selvsagt holde det inne som alle andre normale mennesker. :roll:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Også?

Mye rart folk henger seg opp i gitt :roll:

Gjest Phair
Skrevet

Hva? Er det ingen som faktisk synes dette er morsomt?? Det er jo alltid morsomt når noen promper da. Eh, det synes jeg i hvertfall :oops:

Jeg ler meg ihjel.

:ler::ler::ler:

Gjest Poirot
Skrevet
Hva? Er det ingen som faktisk synes dette er morsomt?? Det er jo alltid morsomt når noen promper da. Eh, det synes jeg i hvertfall :oops:  

Jeg ler meg ihjel.

:ler:  :ler:  :ler:

Jeg tror det er løgn.

Skrevet

.. eller er det et "lite spark" til alle som hadde mening om antrekket hun brukte da hun ankom Spania... - at vi er utrolig dumme som "gidder" å mene noe om noe så uinteressant...

:wink:

Gjest Promp tillatt?
Skrevet

Jeg tror Poirot er en personlig venn av MM, siden hun alltid tar henne raskt i forsvar uansett hva hun har gjort.

Uansett om prompen er en fiksjon eller fakta, så kan vi være glad for at avisene ikke skriver om sånt.

Alle har jo prompet, og de kongelige må få lov til å prompe akkurat som alle andre!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg tror Poirot er en personlig venn av MM, siden hun alltid tar henne raskt i forsvar uansett hva hun har gjort.  

Uansett om prompen er en fiksjon eller fakta, så kan vi være glad for at avisene ikke skriver om sånt.  

Alle har jo prompet, og de kongelige må få lov til å prompe akkurat som alle andre!

Jeg tror nok det hadde kommet på første siden i samtlige aviser dagen etter, om det hadde vært tilfelle.

Gjest Poirot
Skrevet

!

:wink:

Kanskje jeg er det?

Eller kanskje jeg evner å se ting fra flere sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...