Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag blir det tidenes kosehelg for meg og samboer. Da låser vi døra, slår av mobilen, og skal bare pleie hverandre. Se på OL, se på så mange nye episoder av "House of Cards" som vi gidder (Hele sesong 2 slippes på lørdag). Ha masse god sex og spise god mat.

Gleder meg!

Anonymous poster hash: e8417...fa3
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier dere ikke å tilbringe tidc sammen i helgen?

Anonymous poster hash: abd11...bc8

Skrevet

På lørdag blir det tidenes kosehelg for meg og samboer. Da låser vi døra, slår av mobilen, og skal bare pleie hverandre. Se på OL, se på så mange nye episoder av "House of Cards" som vi gidder (Hele sesong 2 slippes på lørdag). Ha masse god sex og spise god mat.

Gleder meg!

Fredag, ikke lørdag.

Anonymous poster hash: 99181...0ab

Skrevet

Det høres veldig avslappende og fint ut, men kanskje litt ordinært til å være "tidenes kosehelg"?

Jeg planlegger en "tidenes kosehelg" for mannen og meg om en 3-4 års tid (skal bare bli ferdig med småbarnsfasen først), og den inneholder ting som Real Madrid-kamp, kunstgallerier, byvandring i solskinn, store mengder cava og deilig, sen hotellfrokost. Da snakker vi tidenes kosehelg, sånn som jeg tolker uttrykket i alle fall.

Men når det er sagt, så er det aller viktigst å ha det fint sammen i hverdagen og ikke på kjærestetur en gang i skuddåret, så jeg håper dere får en hyggelig kosehelg! :)

Skrevet

Høres ut som en ok hverdagshelg.. men når dere skal ha "tidenes kosehelg" håper jeg dere gjør litt mer ut av det.

Jeg planlegger en kosehelg nå, til vår 10 års bryllupsdag. Da skal vi for en gangs skyld dra bort uten barn :)

Anonymous poster hash: abd11...bc8

Skrevet

Gleder meg!

Høres perfekt ut for meg :) Definisjonen på tidenes kosehelg blir naturligvis subjektiv, men for meg er det totalt avslapping og god underholdning. OL-tiden er jo perfekt for dette

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Er det konkurranse om hvem som har best helg her eller? Hva med å la ts glede seg over sin kosehelg uten å måtte utkonkurrere henne?

Kjerringer altså.

• Liker 5
Skrevet

Tja, for min del er det slett ikke snakk om å utkonkurrere eller ta fra TS gleden over noe som helst. Tvert imot, skulle gjerne hatt en slik helg selv.

Men jeg synes det var et pussig uttrykk å bruke- "Tidenes ettellerannet" sender uvilkårlig tankene mot noe ekstraordinært, spektakulært, helt utenom det vanlige. Rett og slett et spørsmål om ordbruk mer enn innhold.

Hilsen kjerring, dog ikke av den typen som ikke unner andre å kose seg med det som passer dem ;)

Skrevet

Er det konkurranse om hvem som har best helg her eller? Hva med å la ts glede seg over sin kosehelg uten å måtte utkonkurrere henne?

Kjerringer altså.

Nei, men tittelen er jo spørrende, og da føler vel folk at de kan si ser enige eller uenige

Skrevet

Kan jo kalle det hva man vil, men koselig blir det. Og ja, jeg kan bekrefte at vi sjelden har tid til hverandre på denne måten i helgen pga begges arbeidsstuasjon med mye helgejobbing, nattejobbing og reiser.

• Liker 1
Skrevet

Kan jo kalle det hva man vil, men koselig blir det. Og ja, jeg kan bekrefte at vi sjelden har tid til hverandre på denne måten i helgen pga begges arbeidsstuasjon med mye helgejobbing, nattejobbing og reiser.

Kos dere :blomst:

Skrevet

Høres ut som en helt ordinær helg. Men dersom dere generelt har liten tid til hverandre også i helgene forstår jeg godt at dere gleder dere til dette.

Anonymous poster hash: 171d6...cf2
Skrevet

Høres koselig ut! Kos dere :)

Gjest Violetta
Skrevet

Høres ut som en helt ordinær helg. Men dersom dere generelt har liten tid til hverandre også i helgene forstår jeg godt at dere gleder dere til dette.

Anonymous poster hash: 171d6...cf2

Slår dere av mobilen hele helgen til vanlig? Det høres ut som en god idé.

Skrevet

Du har definert hva som er "tidenes kosehelg" for dere.Kjenner derfor jeg blir mektig irritert på andre her som synes dette er en ordinær helg.

.Vet du,jeg synes du skal holde fast ved begrepet.Og jeg ønsker dere en fantastisk kosehelg :vin::flagg::sengekos:

Gjest New_Girl
Skrevet

Ha en fin helg! Syns det hørtes veldig koselig ut :-) hadde vi fått barnevakt tror jeg vi hadde gjort omtrent akkurat det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...