Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei veldig godt kjent med ei jeg har hatt et godt øye til en stund nå for en liten stund siden. Hun var søt og hadde en perfekt personlighet i forhold til min. Å jo mer Jeg ble kjent med henne og jo mer vi hang sammen, jo nydeligere ble hun. Alle kompisene mine synes hun bare er pen liksom, men nå synes jeg hun er det peneste jeg noen gang har sett. Helt utrolig at personlighet kan gjøre så mye for det yttre. Fikk en liten eye opener.

Synd hun mistet interessen i meg etter en stund:/ Men det var definitivt verdt det.

Håper noen ser meg sånn en gang:D

Noen andre som har opplevd noe slikt?:)

Anonymous poster hash: 86423...a7d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Absolutt! Både det du beskriver og at folk jeg har synes var kjempepene har blitt rett og slett stygge pga. personlighet.

• Liker 1
Skrevet

Men som du sier, normalt bra utseende er viktig. Men trenger virkelig ikke noe mer.

Anonymous poster hash: fac6f...fd1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg opplever det hele tiden. Når jeg blir kjent med noen så blander personligheten seg på en måte inn i utseende.

Som deg håper jeg og noen ser meg sånn :)

Anonymous poster hash: ed99f...52f
Skrevet

Blei veldig godt kjent med ei jeg har hatt et godt øye til en stund nå for en liten stund siden. Hun var søt og hadde en perfekt personlighet i forhold til min. Å jo mer Jeg ble kjent med henne og jo mer vi hang sammen, jo nydeligere ble hun. Alle kompisene mine synes hun bare er pen liksom, men nå synes jeg hun er det peneste jeg noen gang har sett. Helt utrolig at personlighet kan gjøre så mye for det yttre. Fikk en liten eye opener.

Synd hun mistet interessen i meg etter en stund:/ Men det var definitivt verdt det.

Håper noen ser meg sånn en gang:D

Noen andre som har opplevd noe slikt? :)

Så vakkert skrevet.

Hva skjedde med dere...?

Anonymous poster hash: c9c2b...8a4

• Liker 1
Skrevet

Dette er nok ganske vanlig, tror jeg :)

Det skjer jo at folk jeg har sett på som pene før blir mindre pene, til og med stygge, dersom det viser seg at de har en bedriten personlighet :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd flere ganger! Og omvendt også, at noen rett og slett blir stygge av en stygg personlighet.

Skrevet

Personlighet er helt klart avgjørende for meg når det gjelder utseende. De fleste er nøytrale før jeg blir kjent med de. Mer eller midre pene trekk så klart - men verken attraktive eller uattraktive. Er først når jeg fyller inn med personens personlighet at han blir deilig eller stygg.

• Liker 2
Skrevet

"Shallow Hal" sier jeg bare. :P

Anonymous poster hash: d3ba4...8f8
  • Liker 1
Skrevet

Har vi ikke diskutert dette utallige ganger?

Personlighet er viktigere enn utseende.

Skrevet

Så vakkert skrevet.

Hva skjedde med dere...?

Anonymous poster hash: c9c2b...8a4

Vet ikke, fikk aldri et helt klart svar. Tror jeg ble litt for forelska og gav henne litt for mye oppmerksomhet, så tror hun rett og slett fikk litt noia. Så nå hører jeg ikke fra henne lenger. Kanskje i fremtiden når vi bor i samme by? Tviler men.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...