AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Overhørte noen som skulle betale bår jeg stod i en kassekø. Det er en dame og en mann som står og betaler så sier damen "så hyggelig at du forsørger meg" så sier mannen et eller annet med et stort glis, husker ikke hva det var, men så sier hun "åj, nå glemmer keg det jeg egentlig skulle ha! Røyk!" Så sier han "nei det kan jeg ikke sponse deg med, fordi jeg er gift" øhh? Hva i alle dager betyr det? Sa mannen at han var utro med andre ord? Klokken var 21.00 og de handlet middag, ++.. Var jeg nettopp vitne til en mann som er gift og utro?Anonymous poster hash: 4d0ac...8b7
SillySue Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Sa han ikke "For det er gift" da? Min eks-samboer kunne kjøpe alt til meg,foruten røyk for han hatet det. 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Kanskje du hørte feil. Kan han ha sagt "for DET er gift" ? Anonymous poster hash: fa4cd...bae 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Synes vel hele samtalen var merkelig i det hele tatt... "Hyggelig at du forsørger meg"... eh. Anonymous poster hash: 94bb9...a8a
Miss moneypenny Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Hyggelig at du forsørger meg var sikkert sagt på tull, f.eks to samboere imellom. Og han sa sikkert (som andre har foreslått) at det er gift
Gjest Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Sikkert noe intern humor som du missoppfattet. Hvorfor bry seg? 6
edderkoppdame Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Noen ring utroskapstipstelefon ASAP! Denne saken må du komme til bunns i! Du skriver at klokken var 21.00 og de handlet middag ++. Hva var dette ++ for noe? Noe som kan hjelpe oss å finne ut av denne saken? Handlet de biff på den tiden, MÅ det ha vært utroskap inni bildet. 4
Gjest AnneShirley Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Lurer på hva du ville tenkt om du overhørte en samtale mellom meg og mannen i en tilsvarende situasjon. Blir mye intern "pjatt" som gir absolutt ingen mening for utenforstående.
Mafalda Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Tenker det samme som flere andre her, det er sikkert snakk om en internspøk. Eller at du misforsto hva som ble sagt. Dessuten, hvis du faktisk var vitne til utroskap i kassakøen klokka ni om kvelden, så er det ikke så mye du får gjort med det heller...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Lurer på hva du ville tenkt om du overhørte en samtale mellom meg og mannen i en tilsvarende situasjon. Blir mye intern "pjatt" som gir absolutt ingen mening for utenforstående. Kan dere ikke da slutte med det og snakke forståelig slik at vi slipper lignende tråder her i fremtiden? Anonymous poster hash: d4f3d...9f1 1
loffen Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Synes det er utrolig at noen kan gå og lure på noe sånt, og attpåtil opprette en tråd om det. 2
Gjest Badebuksa Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Passer på hva jeg sieri butikken fremover, så ikke jeg blir emne på kåge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå