Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Jeg må ha orgasme hver kveld. Er det flere??
Gjest TomKrus Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Jeg må ha orgasme hver kveld. Er det flere?? Jepp
Gjest ? Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Mann eller kvinne, gjest? mener du at du må ha sex med partneren din hver kveld?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Min erfaring er at her kommer det ann på mye rart..... - singel eller partner - hvilken alder man er i - hvor opplagt man er - god periode i livet - dårlig periode, mye stress, sliten osv Og så tror jeg dette er veldig individuellt, og avhengig av hvilke vaner man legger seg til....
Gjest anonym dame Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Jepp, har for vane å gi meg orgasme selv før jeg sovner hver kveld. Da jeg var sammen med exen måtte jeg nesten vente til han hadde sovnet før jeg kunne gjennomføre det. Han var ikke så oppmerksom på meg under sex-akten, og sovnet bare sekund etter det hadde gått for ham hver eneste gang. Nå er det slutt mellom oss (nylig) og jeg klarer ikke å kose meg med orgasmene lenger, blir kjempefølsom og trist rett etter det går for meg og ender med å strigråte i puta
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 synes exen din var teit som ikke tengte på deg og.. jeg er singel nå, men når jeg var sammen med exen min fikk jeg ikke sove før jeg viste at hun også fikk orgasme. synes det er deilig å gjøre slik at hun får orgasme jeg.. av og til kunne jeg bare gi henne orgasme uten at jeg fikk det og så sove kjempegodt når jeg ivste at hun hadde det deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå