Despicable Me Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Er det bare meg som kjenner at jeg klikker når folk sender meldinger annen hver time med 'er det liv i deg?' bare fordi jeg ikke bor på facebook chatten? Nei, jeg svarer ikke alltid tlf når den ringer fordi det ikke alltid passer seg! Nei, jeg leser ikke sms' ene, snapene, viberne og fb meldingene 2 sekunder etter de er mottatt. Er det bare meg eller er det normalt å sende slike meldinger hele tiden? 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Er det bare meg som kjenner at jeg klikker når folk sender meldinger annen hver time med 'er det liv i deg?' bare fordi jeg ikke bor på facebook chatten? Nei, jeg svarer ikke alltid tlf når den ringer fordi det ikke alltid passer seg! Nei, jeg leser ikke sms' ene, snapene, viberne og fb meldingene 2 sekunder etter de er mottatt. Er det bare meg eller er det normalt å sende slike meldinger hele tiden? Det er nok mer normalt enn vi har lyst til å tro. Selv har jeg gitt opp å ikke svare telefonen bare fordi det ikke passer meg for da blir det liv i stua. Vet ikke hva "viberne" er og fjesbok klarer jeg å være "tilnærmet død" på, så det er bare telefonen som er "mas". Skjeldent jeg får "er det liv i deg" meldinger, men folk ringer gjerne 3-4 ganger, så ringer de samboeren min. "take a fucking hint" Anonymous poster hash: 76ff7...6ba
Midnanne Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Kjenner noen som ringer 4-5 ganger på rad(!) om jeg ikke tar telefonen med en gang. Og tror du det var no viktig? Neida. Minner meg om unger som avbryter samtaler, og bare snakker høyere / hopper imellom om man ikke avslutter samtalen og gir de oppmerksom umiddelbart. Utrolig irriterende og frekt. Hva skjedde med å bare vente til jeg ringer opp igjen ? Endret 12. februar 2014 av Midnanne
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er drit lei av folk som ikke svarer. Dette er en frekkhet som dr på moten virker det som. Bare liksom si "jeg er opptatt"/"passer ikke". Ring tilbake når du har tid. Dette begyner ligne en "dumpe venner"-grunn....Anonymous poster hash: 9bd20...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå