Gå til innhold

Happylights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere de hen?

Blir de varme?

Må pærene byttes, evnt. hvor lenge varer de?

Anonymous poster hash: 7ef07...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor har dere de hen?

Blir de varme?

Må pærene byttes, evnt. hvor lenge varer de?

Bytter litt på hvor jeg har de den. Over en hylle, på en krok på veggen, på en gammel stige... Jeg har ikke "ekte" Happylights, men akkurat like bare billigere. De blir ikke varme. Jeg har hatt mine i et halvt år, så vet ikke hvor lenge pærene varer, men de varer enda. Utrolig fint og koselig lys gir de - ønsker meg flere! :)

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Bytter litt på hvor jeg har de den. Over en hylle, på en krok på veggen, på en gammel stige... Jeg har ikke "ekte" Happylights, men akkurat like bare billigere. De blir ikke varme. Jeg har hatt mine i et halvt år, så vet ikke hvor lenge pærene varer, men de varer enda. Utrolig fint og koselig lys gir de - ønsker meg flere! :)

Takk for svar. :)

Hvor kjøpte du dine?

Skrevet (endret)

Takk for svar. :)

Hvor kjøpte du dine?

I en lokal interiørbutikk, tror ikke det er noen kjede. Men de har f.eks. her: http://www.multitrend.no/Cotton-Lights/cat-b/b2017/pl_ByBrand?gclid=CPju_pWmxbwCFYHhcgodjBQAJQ og

http://www.woweffekt.no/produkt/hjem-bolig/wow-cottonlight

Er vel ikke Happylights dette, men de er jo helt like i mine øyne :) Masse fine farger her!

Endret av Purple Diamond
  • Liker 1
Skrevet

Har mine i en glassbolle. Kjøpt på e-bay og støplselet måtte ha en slik "omformer". Blir ikke varmt. Veldig fornøyd med dem.

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Jeg bytter også på hvor jeg henger de. Noen ganger har jeg de i gardinstanga. andre ganger på veggen eller i taket. Er veldig fornøyd med de. Skikkelig koselig lys. Jeg har 3 stk og jeg føler noen av de holder bedre enn andre. Den ene har jeg ikke byttet pærer på, men en av de andre har jeg byttet flere på.
Jeg kjøpte mine på en lokal interiørbutikk jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...