Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du eller har du vært sammen med en mammadalt? Altså der mor og sønn er veldig knyttet til hverandre og har nærmest et sykelig forhold? Fungerer det å være sammen med en sånn? Jeg tenker at det ville irritert med noe veldig om jeg var sammen med en med et slikt forhold til sin mor. Føler det finnes mange slike...

Anonymous poster hash: 3441a...7b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken alder er det snakk om her? Og hvordan er forholdet?

Anonymous poster hash: 54c5d...472
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke en spesiell jeg tenker på, bare lurer sånn generelt, da jeg har noen bekjente som er slik. Mellom 25 og 45 år, kanskje? Jeg tenker på menn som f.eks. bor hjemme, får middag servert hver dag, får klærne sine vasket av mor, mor ringer ofte osv. Eller at mannen ikke bor hjemme, men får klær vasket, mat laget osv. likevel. Det finnes jo flere menn enn kvinner som er slik. Synes nesten det er kvalmt at et voksent menneske ikke kan f.eks. vaske selv, men det virker jo som at mødrene ofte vil dette selv? Kunne aldri hatt mamma til å vaske klærne mine f.eks. (er dame).

- TS

Skrevet

Fyr 24 her. Bodd borte siden jeg var 16. Bor nå hjemme frem til nyttår. Jeg bruker kun 2 rom i huset, mitt rom/hybel og mitt bad. Holder de to rene. Ellers får jeg middag av og til av min mor, eller så lager jeg. Pappa gjør fortsatt ikke en dritt på kjøkkenet;P
Klærne må jeg innrømme å si at bare blir vasket sammen med resten. Bærer de i skittentøyet og så blir de vasket, kunne godt gjort det selv å da. Men hun vil gjøre det. Bra det bare er frem til nyttår;P

Anonymous poster hash: 54c5d...472
  • Liker 1
Skrevet

Det fungerer så lenge man er like oppofrende som de er vant til at kvinner er.

Mammadalter handler ikke alltid om å få mat og klær, men selve det å være sentrum for morens oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 25343...695
Skrevet

Eksen min var litt for mammadalt for min del. Jeg var 17/18 og han var 19/20 på den tiden da, han bodde i et lite hus ved siden av moren sin, og skulle innom hver dag, hver gang hun "ringte bjellen" kom han løpende som en liten hund, de hadde veldig spesielt forhold, de visste "alt" om hverandre sitt sexliv, noe jeg fikk høre om rundt middagsbordet hver gang vi spiste der, og vi måtte nesten alltid spise middag der, ble veldig ubehagelig.

Altså, moren var veldig hyggelig, og lagde veldig god mat, men fikk aldri følelsen av at hun likte meg spesielt godt heller, så syntes det var trist at eksen måtte være så mammadalt når jeg var der, som altså var bare to-tre dager i uken.

Anonymous poster hash: 00e53...c85
  • Liker 2
Skrevet

Dealbreaker for min del.

Anonymous poster hash: 8d95f...d79
Skrevet

Er jeg en mammadalt?

25år

Har ikke bodd hjemme siden jeg var 19.

Moren min vasker klærne (Har ikke plass til vaskemaskin og tørketrommel i leiligheten)

Spiser middag hjemme kanskje 3-4 ganger i uken (kjedelig å bare lage middag til en)

Hun tar en storrengjøring i leiligheten ca. 1 gang hver 3. måned (vasker og støvsuger i mellomtiden ellers selv)

Er ikke "emosjonelt avhengig" av henne, men hun er kanskje litt av meg. Stort sett hun som tar kontakt.

Jeg jobber i familiebedriften hvor også moren og faren min jobber.

Så hva sier ekspertene? :)

Anonymous poster hash: 6fb38...10a
Skrevet

Takk for svar! Jeg har inntrykk av at det ofte er mødrene som er litt vel tilknyttet sønnene sine. Det er nok mange som er veldig tilknyttet sine mødre også, men for meg virker mødrene litt mer "ekstreme". Men jeg skjønner ikke hvorfor voksne mennesker ikke kan vaske sine egne klær, f.eks.? Jeg har vasket mine egne klær siden jeg var 16-17 (flyttet hjemmefra da jeg var 19), har aldri fått hjelp til å vaske leilighet/hus osv. Mannfolk klarer jo dette hvis de vil? Det er sikkert damer der ute som er like avhengige, men mitt inntrykk er at det finnes langt flere menn som er slik. Hadde jeg blitt sammen med en som var slik, så måtte jeg vel mest sannsynlig tatt over morens oppgaver? Ikke aktuelt :P

Enig/uenig?

- TS

Skrevet

Eksen min var en Ødipus deluxe, mamam her mamma der, sov inne hos foreldrene sine når det tordnet på den tiden var jeg 20 han var 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...