Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Hvordan rengjøre navelen? Jeg har en litt vondt lukt i navelen.
Arkana Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 En finger med litt såpe på i dusjen? Har du mange kriker og kroker kan du vel bruke en q-tips.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har også hatt problemer med dette innimellom. Det hender også at den blir litt sår og øm litt innover. Jeg bruker å rense den ned q-tips og pyricept. Er den sår smører jeg på bacimicyn (vet ikke helt hvordan det skrives) inne i navelen. Jeg tror nok det hjelper å vaske den godt hver dag og ikke minst tørke skikkelig!
Gjest lo Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 jeg kan ikke rengjøre navelen min! stikker jeg en finger eller en qtips inni navelen gjør det fryktelig vondt! kjenner det i hele underlivet! usj.... hvorfor? vet noen det?
Gjest 1111 Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 jeg kan ikke rengjøre navelen min! stikker jeg en finger eller en qtips inni navelen gjør det fryktelig vondt! kjenner det i hele underlivet! usj.... hvorfor? vet noen det? Vet ikke hvorfor det er slik.. kanskje det sitter noen nerver i navlen som er koblet til underlivet? vel, vet ikke.. Men kan du ikke skylle med vann da? uten å stikke noe inni navlen?
Tusenfryd Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 jeg kan ikke rengjøre navelen min! stikker jeg en finger eller en qtips inni navelen gjør det fryktelig vondt! kjenner det i hele underlivet! usj.... hvorfor? vet noen det? Jeg har også sånn dyyyyyyp navle som går helt til Kina... vask inni med en klut når du dusjer. Det må holde.
Gjest Turi Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 jeg kan ikke rengjøre navelen min! stikker jeg en finger eller en qtips inni navelen gjør det fryktelig vondt! kjenner det i hele underlivet! usj.... hvorfor? vet noen det? Jeg får også vondt når jeg vasker inni navelen. Ikke i underlivet, men liksom inni navelen - det er helt grusomt ekkelt faktisk. Jeg løser det med vaskeklut (frotte) i dusjen. Drar ut så navelen blir så flat som mulig, lukker øynene, biter tenna sammen og skrubber med såpe. Det er såååå ekkelt, men rent blir det ihvertfall.
SunAndMoon Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 hm..kanskje det er derfor kjæresten min også ikke liker navelen sin? han synes den er ekkel å ta på/bli tatt på... (altså hvis jeg koser med magen hans, så skvetter han til hver gang jeg kommer borti navlene med hånda/fingrene)... han har ikke nevnt at han har vondt men...går jo an å spørre..! Takk for tipset til tråd-starteren, selv om du ikke fikk noe svar fra meg! dessuten så vasker jeg navelen min i dusjen...tenker egentlig ikke noe over det, går automatisk som med resten av kroppen
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 Jeg har en litt vondt lukt i navelen. Wow! Du må være myk!
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 Babyolje er tingen! Jeg har også dyp navle med mange snodige folder og bretter som det samler seg lo under (høres jo ut som det er en hel haug der! ), men jeg bruker Q-tips med babyoloje på. Babyoljen gjør at du får vekk det som er skittent og at det ikke gjør så vondt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 [ Jeg har også sånn dyyyyyyp navle som går helt til Kina... Alex har nå bilder i hodet av Tusenfryds navle
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #14 Skrevet 28. mai 2004 hehe jeg får også vondt i underlivet ved å ta på navlen (inni) Ekkel følelse synes jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå