Gå til innhold

Hvor fort vil jeg se forskjeld med dette opplegget ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg er en jente på 1,54 og er 45 kilo. Målet mitt er å legge på meg 5 kilo og få en finere mer definert kropp. Jeg fikk en plan fra pt min der jeg skal trene tryke tre fire gang i uken. Har også lakt til litt eksta saltimer vedsiden stryrketimene. Lurer på hvor lang tid med denne planen jeg vill se forskjeld ? sånn ser treningsplan min ut :)

Mandag:

Pilates (saltime)

Styrke fullkropp (maskiner)

Tirsdag:

Core (saltime)

Onsdag

Styrke (saltime)

Stryke fullkropp.

Fredag:

Styrke fullkropp.

Det er pt min som har lakt opp fullkropp stryrketimene, jeg har bare lakt til noen saltimer selv.

Anonymous poster hash: 26335...9eb
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hei :) jeg er en jente på 1,54 og er 45 kilo. Målet mitt er å legge på meg 5 kilo og få en finere mer definert kropp. Jeg fikk en plan fra pt min der jeg skal trene tryke tre fire gang i uken. Har også lakt til litt eksta saltimer vedsiden stryrketimene. Lurer på hvor lang tid med denne planen jeg vill se forskjeld ? sånn ser treningsplan min ut :) Mandag:Pilates (saltime)Styrke fullkropp (maskiner) Tirsdag:Core (saltime) OnsdagStyrke (saltime)Stryke fullkropp. Fredag:Styrke fullkropp. Det er pt min som har lakt opp fullkropp stryrketimene, jeg har bare lakt til noen saltimer selv. Anonymous poster hash: 26335...9eb

Fin treningsplan det der :) Pass bare på at styrken er tung nok slik at du bygger opp musklene.

Hvordan er kostholdet? For å legge på deg muskler må du spise overskudd.

Skrevet

Fin treningsplan det der :) Pass bare på at styrken er tung nok slik at du bygger opp musklene.

Hvordan er kostholdet? For å legge på deg muskler må du spise overskudd.

kostholdet er bra :) spiser ca fem måltider om dagen. Gikk på vekta igår rett etter jeg hadde stått opp, og da hadde jeg godt opp 1,6 kilo

Skrevet

To styrkeøkter rett etter hverandre er meningsløst.

på samme måte som du ikke bør trene kondisjon før styrke.

Anonymous poster hash: 3a628...fbd
Skrevet

"Hvor fort?" er begynnelsen på å aldri nå det man vil. Stikkordet man må ta til seg er "tålmodighet".

Anonymous poster hash: 05fb0...de1
Skrevet

To styrkeøkter rett etter hverandre er meningsløst. på samme måte som du ikke bør trene kondisjon før styrke. Anonymous poster hash: 3a628...fbd

Dem styrke saltime er ikke styrke med maskiner, det er bare øvelser. Tror ikke det gjør noe om jeg tar 30 min med styrke øvelser så trener på maskiner etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...