Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig? Med det han tok opp i videoen?

Anonymous poster hash: e2499...320
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke se den. Jeg er mann. Har aldri vært utro og kommer ikke til å være det heller.

Jeg greier nå å se hva denne seksjonen av forumet er. Fyllt av bittre kvinner og menn som har, eller tror de har regnestykket på motsatt kjønn.

Kvinner syter over at menn er sånn og sånn. Menn gjør det samme.

Så har de forlest seg på masse billig biologi og evo-psyk fjas og tror at det er så enkelt. Verst er disse PUA-mennene som tror de har sett lyset. "Nå skal jeg faen meg endelig få de bitchene"...og ender med å grave seg enda lenger ned når de misslykkes totalt med det og...

Jeg gidder ikke lese her inne mer. Dette er heller ikke et bra og oppbyggende sted for de som har vært uheldig med kjærlighetslivet. Når forumet oversvømmes av slik svada...

Anonymous poster hash: f7223...2cb

• Liker 11
Skrevet

Jeg gidder ikke se den. Jeg er mann. Har aldri vært utro og kommer ikke til å være det heller.

Jeg greier nå å se hva denne seksjonen av forumet er. Fyllt av bittre kvinner og menn som har, eller tror de har regnestykket på motsatt kjønn.

Så har de forlest seg på masse billig biologi og evo-psyk fjas og tror at det er så enkelt. Verst er disse PUA-mennene som tror de har sett lyset. "Nå skal jeg faen meg endelig få de bitchene"...og ender med å grave seg enda lenger ned når de misslykkes totalt med det og...

Jeg gidder ikke lese her inne mer. Dette er heller ikke et bra og oppbyggende sted for de som har vært uheldig med kjærlighetslivet. Når forumet oversvømmes av slik svada...

Amen!

Skrevet

:blomst:

Er du singel? Skal vi møtes? :vin::vin: SÅNN liker jeg at menn tenker!

Anonymous poster hash: 6d0b9...bc5

Skrevet

Det var det minst opplysende videoen jeg har sett paa en stund. Han snakker i flere minutter om hvordan menn som er utro er idioter - duh. Avkrefter dumme myter, men kommer ikke med noe nytt selv.

Det er mange ting som gjor en mann mer disponert for aa vaere utro. Kan sikkert skrive en bok om det. Kvinner som soker opp slike videoer er ofte de som har blitt bedratt og vil laere - "han er dust" er vel neppe noen aapenbaring.

Skrevet

Menn og kvinner er utro fordi de kan og de vil. Det er som å kjøre over fartsgrensa. Du kan og du vil, hva potensielle konsekvenser er driter du i. Delt leilighet med flere under studietiden? Kollektiv? Mye av din mat borte? Folk kan og de vil. Noen folk bare driter i andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: d1717...210
Skrevet

HI står ikke på egne bein uten video. Tråden stenges.

Irrlys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...