Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kjekk mann fra Gambia. Jobber i oljen, og møtte der en veldig koselig mann fra Gambia. Problemet er pendlingen. Hvordan tror dere at vi skal få ordnet dette? Skal jeg reise dit, eller skal jeg kreve at han kommer til Norge? Må jo også tenke litt på økonomien. :P:P

Anonymous poster hash: 083a3...019
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve overtale ham til å komme til Norge, men sjansen er stor for at han takker nei!

Anonymous poster hash: 40499...629

• Liker 2
Skrevet

Ok! Kan jo prøve. :P

Skrevet

Andre?:P

Skrevet

En svart mann i Norge vil ikke få det lett.

• Liker 1
Skrevet

En svart mann i Norge vil ikke få det lett.

Tull. Finnes da mange svarte menn i Norge.....

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo prøve overtale ham til å komme til Norge, men sjansen er stor for at han takker nei!

Anonymous poster hash: 40499...629

Dersom de gifter seg, så må de søke om familiegjenforening om de velger å bo i Norge, noe som er vanskelig å få innvilget. Så de må nok bo sammen i Gambia. Ikke noe han kommer til å bestemme, men det det kan bli den eneste løsningen

Anonymous poster hash: 1706e...5b1

• Liker 1
Skrevet

Tull. Finnes da mange svarte menn i Norge.....

Gratulerer! Tidenes mest smarte post!!! Not

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette du er en godt voksen kvinne som har blitt forelsket i en ung, "kjekk" gambier?

Gambia er jo kvinners Thailand!

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette du er en godt voksen kvinne som har blitt forelsket i en ung, "kjekk" gambier?

Gambia er jo kvinners Thailand!

Hm, er 40 år.

Skrevet

Dersom de gifter seg, så må de søke om familiegjenforening om de velger å bo i Norge, noe som er vanskelig å få innvilget. Så de må nok bo sammen i Gambia. Ikke noe han kommer til å bestemme, men det det kan bli den eneste løsningen

Takk for bra svar, skal undersøke reglementet nærmere.

• Liker 1
Skrevet

Hm, er 40 år.

Han er 40 eller du?

Skrevet

Han er 40 eller du?

Jeg. Han er 39. Men skjønner ikke hva dette har med saken å gjøre.

Skrevet

Takk for bra svar, skal undersøke reglementet nærmere.

Sjekk UDI sine hjemmesider.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk UDI sine hjemmesider.

Takk! Skal ringe de i morgen.

Skrevet

Jeg. Han er 39. Men skjønner ikke hva dette har med saken å gjøre.

Jobber han også i oljebransjen? Det som er grunnen til at folk er skeptiske, er jo at en del menn fra land som feks. Gambia bruker europeiske kvinner til å komme seg ut fra sitt eget land.

Anonymous poster hash: c139a...64b

• Liker 3
Skrevet

Jobber han også i oljebransjen? Det som er grunnen til at folk er skeptiske, er jo at en del menn fra land som feks. Gambia bruker europeiske kvinner til å komme seg ut fra sitt eget land.

Ja, han jobber der også. Nja, vi har et godt forhold. Han er veldig verdensvandt og har reist en del i forskjellige land, så ikke så bekymret akkurat.

• Liker 2
Skrevet

Ja, han jobber der også. Nja, vi har et godt forhold. Han er veldig verdensvandt og har reist en del i forskjellige land, så ikke så bekymret akkurat.

Ok, da forstår jeg :) Så lenge det er en som har et liv, og ikke venter på å bli reddet fra det livet han ikke har. Jeg har egentlig ikke så mange å råd å komme med, siden jeg ikke har vært i samme situasjon selv. Men ring UDI, så blir du kanskje litt klokere.

Håper det ordner seg for dere.

• Liker 1
Skrevet

Ok, da forstår jeg :) Så lenge det er en som har et liv, og ikke venter på å bli reddet fra det livet han ikke har. Jeg har egentlig ikke så mange å råd å komme med, siden jeg ikke har vært i samme situasjon selv. Men ring UDI, så blir du kanskje litt klokere.

Håper det ordner seg for dere.

Takk! :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Har møtt en kjekk mann fra Gambia. Jobber i oljen, og møtte der en veldig koselig mann fra Gambia. Problemet er pendlingen. Hvordan tror dere at vi skal få ordnet dette? Skal jeg reise dit, eller skal jeg kreve at han kommer til Norge? Må jo også tenke litt på økonomien. :P:P

Du kan ikke kreve det i alle fall. Da blir det ingen hyggelig stemning.

Har han en utdannelse som han kunne fått godkjent her slik at han får seg jobb om han lærer seg norsk? Hvor språkkyndig er han vs. du? Er det du eller han som jobber innen oljebedrift?

Endret av Mrs. Random Nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...