Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte en tid Nivea sin lipgloss med kule på tuppen til påføring (a´la deodorant...) og var kjempefornøyd med den.

Har ikke funnet den i butikkene på lenge og klarer ikke å finne lipglosser jeg liker. Foretrekker blanke lipglosser, men synes ikke noe om pensler til å påføre med. Og veldig mange lipglosser som er ordentlig klissete.

Så flott hvis dere har noen tips!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Henna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det kan kalles ekte lipgloss, men Lypsyl har kommet med en rosa shine-lypsyl som er veldig god. Den gir glans (ikke så veldig mye, men jeg synes det er nok) og tørker ikke ut leppene. Anbefales!

Skrevet

jeg elsker juicy tubes. den er ganske klissete da.

Gjest Xavia
Skrevet
Vet ikke helt om det kan kalles ekte lipgloss' date= men Lypsyl har kommet med en rosa shine-lypsyl som er veldig god. Den gir glans (ikke så veldig mye, men jeg synes det er nok) og tørker ikke ut leppene. Anbefales!

Bare for å si det med en gang: Den er skikkelig dårlig!!!

Lite holdbar, og man blir liksom tørr på leppene, så fort den har forsvunnet. (Og tro meg, det skjer fort!!)

Den "nye" som Labello har kommet med, er derimot holdbar, gir god fukt, og fin glans. Men den kan kanskje betegnes som klissete (?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Labello er bra, underlig nok, og ikke klissete synes jeg. Skrev underlig fordi jeg synes de vanlige leppepomadene deres er fryktelige.. :)

Gjest Xavia
Skrevet

Helt enig, gjest!

Vanlig Labello er grusom!!! Men denne nye liker jeg kjempegodt.

Gjest Ethereal
Skrevet

En super lipgloss jeg nettopp har oppdaget, er Body Shops Liquid Lip Colour. Jeg har den i en brunrosa farge. Det geniale er at den ikke kleber i det hele tatt, og den tørker heller ikke ut leppene.

Skrevet

Den tørker ikke ut mine lepper, noe labello sin gjør (i tillegg til å være klissete). Virker kanskje forskjellig fra person til person, men jeg synes ikke du kan påstå at den er dårlig. Jeg bruker den hver dag, og har ikke fått tørre lepper siden jeg begynte å bruke den, selv om jeg vanligvis får tørre lepper av alle lipsyler. At den ikke er så holdbar er jeg derimot enig i.

Gjest gjesta
Skrevet
jeg elsker juicy tubes. den er ganske klissete da.

Skriver under på denne jeg. Den eneste lipglossen jeg liker er Juicy Tubes.

Gjest gjest1
Skrevet

Skriver under på denne jeg. Den eneste lipglossen jeg liker er Juicy Tubes.

Jeg skriver også under på denne :-)

Skrevet

Får vel skrive under på denne jeg også! Men har en del andre også...er hittill ikke så veldig veldig fornøyd med noen lipgloss..men juicy fungerer! :wink:

Skrevet

Jeg skriver også under på denne :-)

Me too! :-)

Gjest Carmelita
Skrevet

Me too! :-)

Jeg synes Juicy tubes er sinnsykt klissete, og den tørker ut leppene også! Har kjøpt en fra Clinique nå, som er mye bedre.

Skrevet

Lipglosser skal vel være litt klissete?

Jeg bruker en rosa fra Maybeline? (diamonds eller noe) og en rød fra Isadora, noen ganger blander jeg de også. Har også noen billige fra H&M som er lys rosa. De er ikke gode, og klør nesten når de kommer på leppene.

Den fra Labello synes jeg også er god, men litt for lite farge etter min smak.

Skrevet

Juicy tubes er også min gloss-favoritt!

Minuset er at de er klissete, men det er en liten pris å betale når leppene blir kjempelekre :)

Skrevet

Hvem er det som fører Juicy Tubes?

Eventuelle butikker...?

Gjest Cuddly
Skrevet
Hvem er det som fører Juicy Tubes?

Eventuelle butikker...?

Juicy Tubes er fra Lncome, og jeg vil tro at de aller fleste parfymeri fører det.

Skrevet

Ja, Juicy Tubes er favoritten. De har jeg med meg overalt, og har i forskjellige farger og smaker. Klarer ikke en dag uten!

:sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...