Gå til innhold

Føler det ugreit at han snakker om vår sexliv med andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i omtrent halvannet år og har nå flytter sammen. Den siste tiden har jeg gått på angstdempende medisiner pga ptsd (posttraumatisk stress) og min libido har bare.. dødd ut.

Det påvirker såklart sexlivet vårt som har blitt heller lunkent pga min manglende lyst samt evne til å oppnå orgasme pga pillene jeg tar..

Dette plager meg så utrolig mye. Jeg tenker på det mye i løpe av dagen, det er så ille at jeg har fått lakenskrekk og gruer meg til å legge meg fordi jeg føler meg så utrolig mislykket som kjæreste som aldri tar intiativ og alltid avviser. Prøvde en periode å hjelpe til med å suge eller ronke han, men etterhvert begynte dette å føles småkleint, følte meg litt som en gledespike.

Det er så vondt å se han bli skuffet og såret av å bli avvist, jeg trekker meg unna kyss og kos fordi dette ofte fører til at jeg må avvise.

Nå har jeg fått høre at han har fortalt en felles kompis av oss om vårt lunkne sexliv, hans kjæreste fortalte meg at dette ble snakket om sist min samboer besøkte dem.

Jeg reagerer meg å føle meg utlevert og krenket fordi det er hos meg problemet sitter. Jeg er lei meg og skammer meg, føler jo at jeg ikke fungerer eller er ødelagt på et vis.. Det er så sårt at han forteller om dette til andre når jeg sliter så mye med det selv.

Når jeg sa at jeg mislikte å høre at han hadde snakket med andre om dette ble han sur og anklaget meg for å nekte han å snakke med sin venn, og han anklaget meg for å pålegge han å kun snakke positivt om meg. Tydeligvis ingen forståelse for hvordan det føles for meg.

Det er jo ikke akkurat slik at jeg ville fortalt om det hvis han f.eks hadde problemer med å få den til å stå om ikke det var han selv som tok det opp med våre venner.

Lei meg.. Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: dcc5d...6c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kameratens kjæreste skulle bare ha holdt kjeft om at han snakket med gode venner om hvor frustert han er over det manglende sexlivet.

• Liker 7
Skrevet

Han hadde vel behov for å snakke med noen om det da. Men jeg liker heller ikke det der att personlige ting snakkes for mye om, om det involverer andre. I dette tilfellet deg.

Det bør en tenke på.

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten din kunne kanskje snakket med den ene kameraten. Men var litt drøyt å innlemme dennes kjæreste i det også. Spesielt når hun manglet såpass antenner at hun begynte å snakke til deg om det.

Anonymous poster hash: 8848f...991
  • Liker 5
Skrevet

Den kameratens kjæreste skulle bare ha holdt kjeft om at han snakket med gode venner om hvor frustert han er over det manglende sexlivet.

Enig

Anonymous poster hash: 2203e...d6d

Skrevet

Skift medisiner .

• Liker 1
Skrevet

Vent med å ta medisinene til etter sengekosen på kvelden. Det kan hjelpe litt. Fikk selv beskjed om å ta tablettene på morgenen men velger heller å ta dem på kveld. Det hjelper. Men hos meg er det orgasmen som uteblir, eller føles som er milevis unna.

Anonymous poster hash: aeaa2...fc7

Skrevet

De tankene trenger du ikke å ha. Du er ikke mislykket fordi du ikke "vil" ha sex hver dag. Det er jo alldeles ikke din feil.

Skrevet

Jeg mistet også min libido da jeg gikk på angstdempende. Endte at jeg slo opp med kjæresten min fordi jeg ikke forsto akurat da at det var pillene som forårsaket det. Jeg tenkte at jeg bare mistet tiltrekkelsen. Nå har jeg sluttet på pillene. Tok valget spesifikt for å slippe disse kjipe bivirkningene som null sexlyst. Og nå er den heldigvis tilbake og jeg har en ny kjæreste. Pillene hjalp mye mot min angst, og jeg føler de områdene pillene hjalp på er der fortsatt - altså har jeg ikke falt tilbake til der jeg var før piller. Jeg sliter litt fortsatt, men nå føler jeg at kognitiv terapi og hardt psykisk arbeid er bedre enn å miste libidoen igjen og mulig miste forholdet.... Kan det være en mulighet for deg?

Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig av din kjæreste å dele intime detaljer om deres sexliv. Dette burde han heller snakket med deg om, den det gjelder. Her har han absolutt tråkket over noen grenser. Han burde gi deg en unnskyldning, ikke forsvare overtrampet. Du kan også ta opp bivirkningene med legen.kanskje det er mulig å bytte medisiner. Dethøres jo ut som rimelig kjipe bivirkninger.

Anonymous poster hash: 7fbff...f24

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det er riktig av din kjæreste å dele intime detaljer om deres sexliv. Dette burde han heller snakket med deg om, den det gjelder. Her har han absolutt tråkket over noen grenser. Han burde gi deg en unnskyldning, ikke forsvare overtrampet. Du kan også ta opp bivirkningene med legen.kanskje det er mulig å bytte medisiner. Dethøres jo ut som rimelig kjipe bivirkninger.

Han må få ta opp ting med venner på linje med damen sin tar opp ting med venninnene sine.

• Liker 1
Skrevet

Han må få ta opp ting med venner på linje med damen sin tar opp ting med venninnene sine.

Sexlivet synes jeg man skal ta opp med sin partner. Man bør ta opp slike ting med den det gjelder, eventuelt en samlivsterapeut.

Å utlevere sin kjæreste/samboer/ektefelles sexproblemer er å trå over en grense. Hva skal veie tyngst; kjærestens personvern eller partnerens behov for å fortelle intime detaljer til sin kamerat? Synes svaret er ganske klart...

• Liker 4
Skrevet

Det han gjorde feil, var valg av person å snakke med det om.

Har venner jeg kan fortelle ALT til, og jeg vet at om jeg hadde tatt opp intime detaljer om min bedre halvdel, hadde det aldri kommet tilbake igjen til den jeg luftet mine frustrasjoner om.

Anonymous poster hash: c6178...cdd

Skrevet

For meg ville hans svik vært dumpegrunn. Jeg mener at man ikke skal diskutere forholdet eller sexlivet med andre enn partneren og helsepersonell. Hvis du ønsker å fortsette i dette forholdet vil jeg anbefale at du forklarer ham hvorfor du ikke ønsker å ha sex. Han er en mann, ikke et dyr og klarer faktisk å gå lenge uten sex.

Anonymous poster hash: 22c50...fe4

• Liker 1
Skrevet

Sexlivet synes jeg man skal ta opp med sin partner. Man bør ta opp slike ting med den det gjelder, eventuelt en samlivsterapeut.

Å utlevere sin kjæreste/samboer/ektefelles sexproblemer er å trå over en grense. Hva skal veie tyngst; kjærestens personvern eller partnerens behov for å fortelle intime detaljer til sin kamerat? Synes svaret er ganske klart...

Kvinner gjør jo dette hele tiden. Hvorfor er det greit at jenter deler dette i venninneflokken og ugreit når menn gjør det? :klo:

Anonymous poster hash: 9bedb...053

Skrevet

Kvinner gjør jo dette hele tiden. Hvorfor er det greit at jenter deler dette i venninneflokken og ugreit når menn gjør det? :klo:

Tror du har sett på for mye sex og singelliv. Nei, det er ikke så mange som

prater om sexproblemer eller sex generelt til sine venninner.

Derimot opplevde jeg at typen tok opp dette med en kompis. Ingen problem i seg selv, men det ble tydeligvis lagt frem som om problemet lå hos meg, at jeg var "prippen" og den som ikke hadde lyst.

Da var det ikke gøy at kompisen kom til meg helgen etter, full riktignok, og brettet ut om hvor synd det var i typen min som ikke fikk seg noe, og at jeg burde gi blowjobs i det minste.

Typen min sa til meg da at han visste det var han som avviste meg, og ikke hadde lyst, men han sa ikke dette til kompisen...

Nettopp fordi han hadde skyldsfølelse ovenfor meg, og derfor tar jeg ikke opp dette med andre fordi jeg visste han følte seg litt udugelig som partner mens dette pågikk.

Anonymous poster hash: b5c5e...7ff

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg snakker aldri om mitt sexliv til venninner, og ingen venninner diskuterer sitt med meg heller. Problemer med sexlivet eller forholdet generelt burde diskuteres med hverandre, eventuelt en profesjonell.

Hvis man har en veldig god venn som man vet man kan stole på, så kan man til nøds lufte problemene sine, men i dette tilfellet ble det helt feil. Ford det første fordi problemet ligger hos ts, og ikke hos han, og for det andre fordi kjæresten til kompisen var der. Det er å tråkke langt over streken i mine øyne.

• Liker 4
Skrevet

Kvinner gjør jo dette hele tiden. Hvorfor er det greit at jenter deler dette i venninneflokken og ugreit når menn gjør det? :klo:Anonymous poster hash: 9bedb...053

Jeg er kvinne (samme AB som du spør), men utleverer aldri min manns sexliv til mine venninner. Mine venninner og jeg snakker om sex på mer generell basis (og kanskje tidligere erfaringer uten å gå ut med navn), men har nok respekt for våre samboere/menn til å sitte og utlevere sin nærmeste partner. Det blir et svik.

• Liker 2
Skrevet

Stemmer det her ja.

Skrevet

Tror du har sett på for mye sex og singelliv. Nei, det er ikke så mange som

prater om sexproblemer eller sex generelt til sine venninner.

Derimot opplevde jeg at typen tok opp dette med en kompis. Ingen problem i seg selv, men det ble tydeligvis lagt frem som om problemet lå hos meg, at jeg var "prippen" og den som ikke hadde lyst.

Da var det ikke gøy at kompisen kom til meg helgen etter, full riktignok, og brettet ut om hvor synd det var i typen min som ikke fikk seg noe, og at jeg burde gi blowjobs i det minste.

Typen min sa til meg da at han visste det var han som avviste meg, og ikke hadde lyst, men han sa ikke dette til kompisen...

Nettopp fordi han hadde skyldsfølelse ovenfor meg, og derfor tar jeg ikke opp dette med andre fordi jeg visste han følte seg litt udugelig som partner mens dette pågikk.

Anonymous poster hash: b5c5e...7ff

Jeg snakker aldri om mitt sexliv til venninner, og ingen venninner diskuterer sitt med meg heller. Problemer med sexlivet eller forholdet generelt burde diskuteres med hverandre, eventuelt en profesjonell.

Hvis man har en veldig god venn som man vet man kan stole på, så kan man til nøds lufte problemene sine, men i dette tilfellet ble det helt feil. Ford det første fordi problemet ligger hos ts, og ikke hos han, og for det andre fordi kjæresten til kompisen var der. Det er å tråkke langt over streken i mine øyne.

Jeg er kvinne (samme AB som du spør), men utleverer aldri min manns sexliv til mine venninner. Mine venninner og jeg snakker om sex på mer generell basis (og kanskje tidligere erfaringer uten å gå ut med navn), men har nok respekt for våre samboere/menn til å sitte og utlevere sin nærmeste partner. Det blir et svik.

Det høres merkelig ut. I min venninnegjeng deles det mye, og for å si det slik, jeg har ganske god kontroll på hvem av mine venniner som liker hva. Hvem som har analsex, hvem som liker å gi BJ og som blir slikket etc.

Men selvsagt går det en grense. Prater f.eks. ikke om partneren deres har kjønnssykdommer og slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...