Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen kan være dust. Han såra meg stygt i oktober, og det ble slutt. Han dro med bsrnet sitt til syden uten å si noe før enn avreisedag. Det var mye tull i den perioden. Uansett. Skal han ha meg tilbake, så skal han virkelig settes på prøve. Vi har ikke hatt sex, jeg sier nei bestemt. Så langt har han oppført seg bra og gjort mye for at vi skal bli sammen igjen. Men, det at han vil ha halvnakne bilder av meg for å onanere,.nei! Jeg sa nei. Hater at han ikke respekterer meg mer. Han har driti på draget og det koster meg ikke stort å gå. Han maaser om sex tim tider. Jeg blir sur og lei. Den dagen vi er sammen, da er det greit. Han såra meg veldig med det han har gjort og jeg har vært usikker på hva jeg vil. Er det riktig av meg å sette sex på vent? Jeg føler meg sårbar og redd for at han da har feil motivasjon til å bygge opp igjen forholdet. Synspunkter?

Anonymous poster hash: 6cc22...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjelder mer enn bare sydenturen. Skjedde andre ting i samme periode. Han var en tragisk dårlig kjæreste i den perioden. Han innrømmer dette. Men da må han ligge lavt. Ikke spørre om sex! TS

Skrevet

Er du sikker på at han vil ha deg tilbake?

Skrevet

Han ber om det hver dag. Så det er jeg sikker på. Jeg har betenkningstid ut måneden. Trenger å tenke, og vil også benytte sjansen til å se om han virkelig "består" testen, eller om han gjør noe dumt igjen. Derfor synes jeg det er irriterende at han ber om sex.

Skrevet

Han er mest sannsynlig fortsatt en dust.

Anonymous poster hash: a5cce...90e
  • Liker 4
Skrevet

Han der fortjener ikke deg. Dump han.

Anonymous poster hash: f6b83...844
Skrevet

Hvorfor i alle dager vurderer du å bli sammen med denne mannen for andre gang?!?!

Anonymous poster hash: cd9f0...caf

Gjest BettyBoop
Skrevet

Han ber om det hver dag. Så det er jeg sikker på. Jeg har betenkningstid ut måneden. Trenger å tenke, og vil også benytte sjansen til å se om han virkelig "består" testen, eller om han gjør noe dumt igjen. Derfor synes jeg det er irriterende at han ber om sex.

for meg høres det mer ut som at han vil ha sex enn at han vil ha deg tilbake...

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du har betenkningstid?

Det er vel en tid du har satt selv? Normalt er betenkningstid nemlig noe man gis av den andre... og om det er slik at han har gitt deg betenkningstid så ville jeg tatt det inn i regnestykket sammen med det andre du forteller.... og rolig fortalt at 'toget har forlatt stasjonen'.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du har betenkningstid?

Det er vel en tid du har satt selv? Normalt er betenkningstid nemlig noe man gis av den andre... og om det er slik at han har gitt deg betenkningstid så ville jeg tatt det inn i regnestykket sammen med det andre du forteller.... og rolig fortalt at 'toget har forlatt stasjonen'.

Å det leste jeg ikke. Ja det er sant. Han har ikke noe med å gi ts betenkningstid etter det han har gjort.

Skrevet

Med den usikkerheten som sitter inni det TS synes jeg ikke du burde ta ham tilbake. Hadde du virkelig ville hatt ham hadde du ikke trengt betenkningstid. Det virker som om det er mange ting som plager deg ved ham, og jeg tror ikke det vil gå over selv om dere skulle finne på å prøve på nytt. Hold deg for god for ham og gå videre :)

Skrevet

Betenkningstid har jeg i grunn hatt siden oktober. Jeg sier til han at jeg ikke vet. Jeg beklager og vet at det heller ikke er lett for han at jeg ikke bestemmer meg. I de første månedene var jeg sikker på at jeg aldri mer ville ha han som kjæreste. Kontakten ble brutt. Han skrev så meldinger og ringte. Sa jeg måtte gi han en sjanse. Jeg tviholdt på nei. Deretter brøt vi kontakten. Jeg begynte å savne han. Men tok ikke kontakt. Da han nok en gang skrev at han ville gjøre alt for å få neg tilbake, åpnet jeg døren på gløtt. Har nå vært sånn i en måned. Han vil ha et konkret svar. Han ber og trygler hver dag. Han sier at jeg må gi han et ja eller nei for å kunne komme seg videre, i en eller annen retning. Det forstår jeg. Jeg er dønn usikker. Vet jeg elsker han, men vil ikke bli skuffet. Han og jeg har snakket om dette i flere måneder så han vet hva jeg forventer. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...