Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så merkelig at de situasjonenene jeg får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, ikke er når jeg akkurat føler meg på topp utseendemessig. Andre som også har det sånn?

Ta i dag for eksempel. Jeg er en tur innom bensinstasjonen. Har vært på tur med klassen jeg jobber i. Har på meg turbukse, tursko, rød dunjakke, håret er flettet og litt bustete. Føler meg ikke akkurat så veldig lekker. Så er det først en mann som kommer med en småflørtende kommentar også begynner jammen i meg den super kjekke mannen som står i kassen også å flørte med meg. Har samboer og alt så ikke ute etter å bli sjekket opp, men alltid hyggelig uansett da. Og er så merkelig at menn finner en attraktiv i de settingene man overhodet ikke føler seg så fin selv;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett bare kler det veldig godt? Mange menn liker bedre jenter/kvinner som er litt rufsete enn de som er veldig stylet.

Anonymous poster hash: eb778...9f3
  • Liker 4
Skrevet

Vel, kvinner synes de ser stygge ut når de trener (svette og bustete hår), men det er faktisk mange menn som finner sånt svært attraktivt.

Anonymous poster hash: 6d252...3a6

• Liker 1
Skrevet

Vil tro det er fordi menn ikke bryr seg så mye om klær og sånt. De ser bare en søt jente med roser i kinnene og et våkent blikk, som man gjerne får etter å ha vært ute i frisk luft. Og så er jo litt rufsete fletter kjempesøtt!

Anonymous poster hash: 6e886...3e8

• Liker 4
Skrevet

Kjenner meg igjen der. En hendelse jeg husker spesielt godt var når jeg var student. Jeg hadde vært på fylla dagen før, forsove meg til jobben og løp nedover mot bryggen i Bergen, iført den usannsynlige lite sexy arbeidsuniformen fra burgersjappa jeg jobba på, med pulehår og gårsdagens sminke i ansiktet, stressende og svettende. Plutselig ser jeg at det løper en fantastisk flott mann i sikksakk mellom bilene, samtidig som han roper at jeg skal vente. Lettere sjokkert så stopper jeg jo, tenkte kanskje jeg hadde mistet noe på veien. Men i stede så sier mannen at han så meg gå av bussen (langt fra der jeg var nå) og at han ikke maktet å fortsette dagen sin før han fortalte meg hvor nydelig jeg var. Han sa deretter at han visste det var sært men om kanskje jeg hadde lyst å ta en kaffe med han endag. Jeg bare stammet frem at jeg måtte på jobb og løp enda fortere bort derfra. Jeg ble helt satt ut og egentlig temmelig redd fordi jeg trodde ikke han var helt riktig i hodet :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Det er så merkelig at de situasjonenene jeg får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, ikke er når jeg akkurat føler meg på topp utseendemessig. Andre som også har det sånn?

Ta i dag for eksempel. Jeg er en tur innom bensinstasjonen. Har vært på tur med klassen jeg jobber i. Har på meg turbukse, tursko, rød dunjakke, håret er flettet og litt bustete. Føler meg ikke akkurat så veldig lekker. Så er det først en mann som kommer med en småflørtende kommentar også begynner jammen i meg den super kjekke mannen som står i kassen også å flørte med meg. Har samboer og alt så ikke ute etter å bli sjekket opp, men alltid hyggelig uansett da. Og er så merkelig at menn finner en attraktiv i de settingene man overhodet ikke føler seg så fin selv;-)

Turbukse, tursko, rød dunjakke, flettet og litt småbustete hår... Det er jo så absolutt da norske kvinner er på sitt beste. Det er jo ei sånn jente menn kan tenke seg å date, ei sånn jente menn vil ha!

Det finnes mange slike flotte norske jenter som går rundt med sminke og moteklær til hverdags, og for all del, dere ser svært så pene ut når dere pynter deg. Men da er det jo tvert umulig å se på deg om du er noe kul å være med eller ikke, tvert umulig å vite om du er verdt tiden min. Gidder tross alt ikke å kaste bort tiden min på en verdiløs bimbo som bare nikker, smiler og ser søt ut når jeg egentlig vil ha ei jente med en helt annen type personlighet, ei jente jeg kan reise på fjellet med i påsken eller som kanskje vil bli med på en god og lang kajakktur om sommeren.

I et antrekk som det viser du litt av hvem du faktisk er, du viser litt personlighet og personlighet av riktig type er ekstremt attraktivt.

Anonymous poster hash: 973ad...f83

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror kanskje menn har forelsket seg i denne versjonen av damer:

Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Skrevet

Du er opptatt og har ikke ønske om å bli sjekket opp. Da er slik oppførsel fra menn ikke akseptabel. Du er blitt seksuelt trakassert, og du burde sette klare grenser for slikt, gjerne slik at de skyldige mennene sin upassende adferd ble annonsert for alle omkring, slik at de skulle ønske at de hadde sunket i jorden umiddelbart. Alternativt kunne du levert inn anmeldelse for seksuell trakassering. Alt for mange kvinner finner seg i alt for mye av menns dårlige oppførsel.

Anonymous poster hash: 6d8f4...cde

Skrevet

Jeg har faktisk blitt sjekket opp flest ganger på vei hjem fra trening, rød og svett og bustete :ler:

Anonymous poster hash: 5e737...8ff

Skrevet

Jeg har faktisk blitt sjekket opp flest ganger på vei hjem fra trening, rød og svett og bustete :ler:

Anonymous poster hash: 5e737...8ff

Det er jo sånn man ser ut når man har (hatt) sex. Ikke rart mennene liker det.

Skrevet

Du er opptatt og har ikke ønske om å bli sjekket opp. Da er slik oppførsel fra menn ikke akseptabel. Du er blitt seksuelt trakassert, og du burde sette klare grenser for slikt, gjerne slik at de skyldige mennene sin upassende adferd ble annonsert for alle omkring, slik at de skulle ønske at de hadde sunket i jorden umiddelbart. Alternativt kunne du levert inn anmeldelse for seksuell trakassering. Alt for mange kvinner finner seg i alt for mye av menns dårlige oppførsel.

Anonymous poster hash: 6d8f4...cde

Seriøst????? Tror du er litt på vidda her.

• Liker 4
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Føler det ofte skjer meg og!

Men jeg lurer på om det kanskje ikke skjer oftere når man ser ut som et dass, man biter seg bare mer merke i det fordi det er helt uventet?

På en vanlig dag så tenker jeg ikke så mye over stirring eller flørting, man får liksom ikke bakoversveis dersom han i kassa smiler litt ekstra eller en på bussen sender litt lange blikk. Men når jeg har slept meg til butikken med feber eller bakrus, rødmussa kinn, null sminke (evt all sminken fra i går liggende under øynene), fett hår, en mensen-kvise i panna osv og går rundt der og håper for guds skyld at jeg ikke treffer på noen kjente eller at folk rundt meg kjenner at jeg stinker, så blir jeg veldig selvbevisst når noen glor på meg. Og jeg antar jo automatisk at det er fordi jeg ser ut som et togkræsj, og får da paddesjokk når de flørter eller sier at jeg er veldig søt e.l.

Menn liker jo at man ser litt avslappet og tilgjengelig ut, er målet å være guttemagnet på byn så tar jeg jo på meg jeans, tank top og ett lag mascara, ikke designerkjolen og halve sminkeskuffen. Så det med å se grisejævlig ut er vel kanskje en ekstrem-versjon av laid back-looken? :fnise:

Skrevet

Newsflash: Menn har en (lei?) tendens til å både se og lukte seg gjennom/forbi all verdens dill dere klasker i fjeset (mascara, foundation, rouge og hva det nå heter alt sammen) pluss det dere sprayer på kroppen i redsel for å dufte kvinne.

Faktum er at menn flest digger at du lukter deg.

Jada jada, nå kommer selvsagt argument-rekka:

"Tull, ingen menn liker oss usminka, vi må sminke oss for at dere skal se oss, dere skulle bare visst hvor mye tid, penger og ikke minst energi vi bruker for å ta oss ut for dere" Som selvsagt er bløff herfra til Jupiter. Sminke og speiltid handler mer om signaler overfor medsøstre enn potensielle beilere.

Og:

"Æsj, dere er så grisete og perverse som faktisk kan like/tenne på kroppslukt"

Like tullete. De fleste menn elsker duften av kvinne, akkurat som de fleste kvinner blir stormkåte av en mann som lukter frisk svette. (selvsagt kombinert med noe "handy" kroppsarbeid eller vilter lek med felles barn i sommervarmen).

Men hjelper det? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kanskje menn har forelsket seg i denne versjonen av damer:

Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Det tror jeg også, definitivt :wow:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg har også merket dette! Om jeg sminker meg litt og har på høye hæler er det ingen som bryr seg. Når jeg kommer med joggebukse og er usminket, eller rett fra trening derimot, da får jeg pene smil og han i kassa sjekker meg opp.

Anonymous poster hash: 05edc...d9e
Skrevet

Det tror jeg også, definitivt :wow:

Men hun var stylet. Selv om dere menn ikke ser det. ;)

Anonymous poster hash: 035b4...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...