AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Så, mitt første seriøse forhold går nok til h snart. Jeg føler at jeg ikke har noe liv som singel, er dette vanlig og føle når man er i forhold? Vi har vært sammen i 5 år. Jeg er egentlig redd for og være singel fordi jeg har blitt så vant til kos og ha noen og komme hjem til.. jeg er glad i hun, men ikke forelsket, tror det er vanen og ha noen som blir værst, ikke hun som person.. Men til dere som har opplved dette, er det vanlig og føle at alt raser sammen, og du ser mørkt på ting framover? kanksje lettere deprimert? Fortvilet, mann 24.. Anonymous poster hash: f06b7...4d6
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Det er nok ganske vanlig å bli trist til sinns når man innser at ett forhold går mot slutten, ja. Hvorfor ryker forholdet snart, da?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Det er nok ganske vanlig å bli trist til sinns når man innser at ett forhold går mot slutten, ja. Hvorfor ryker forholdet snart, da? Usikkerhet, jeg orker ikke mer! Helst før jeg blir dumpet, det svir vel litt mer! Anonymous poster hash: f06b7...4d6
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Usikkerhet, jeg orker ikke mer! Helst før jeg blir dumpet, det svir vel litt mer! Anonymous poster hash: f06b7...4d6 Ok. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 bor dere sammen da? Anonymous poster hash: d9c17...f59
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 bor dere sammen da? Anonymous poster hash: d9c17...f59 ja bodd ilag i 4 år Ts Anonymous poster hash: f06b7...4d6
Wiola Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Brudd er kjipt for begge parter uansett. Og ettersom dere har vært sammen såpass lenge vil det nok være rart og vanskelig i starten, og du kommer nok til å kjenne savn av enkelte ting. Men det blir bedre etterhvert. Det er uansett mye bedre å være singel, enn å være i et ulykkelig samboerforhold fordi man ikke tør å bryte. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå