AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er en kvinne på 38 år. Jeg har hadde mange korte relasjoner, men hatt en utrolig snill kjæreste nå det siste året. Vi har det så kjempegodt sammen, vi går på kino, lager middag sammen, han har en flott familie, vi trives kjempegodt i hverandres selskap, han ringer og sender meldinger hele dagen, den meste er perfekt. Bortsett fra at sexen er den dårligste jeg har hatt i hele mitt liv... Han er veldig kjekk, men likevel føler jeg ingen tiltrekning lenger, der er som om jeg har sex med min bror Jeg har den senere tid også begynt å tenke på barn. Men kjæresten min, som er 40, sier det er for tidlig. At vi bare har vært sammen i ett år. At det er for kort tid. Jeg har i det siste også begynt å lure på om jeg vil ha barn med denne mannen. Han er jo verdens snilleste, og jeg vet at jeg aldri kan få en så snill mann igjen, men likevel, han er helt motsatt av hva jeg har falt for tidligere. Jeg liker maskuline menn, men kjæresten min er så langt ifra det man kan komme. Det er ingen lidenskap eller begjær fra hans side, vi er bare som veldig gode venner. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Finnes det noe som "den rette"? Jeg har tidligere opplevd at disse lidenskapelige mennene jeg faller for, svært ofte er utro. Er det bedre å "nøye seg" med en som er snill? Jeg er så i tvil... Jeg skulle jo helst hatt en mann som hadde hele pakken.. men finnes det? Eller må man velge? Jeg begynner å bli så frustrert, savner å være begjært og ha deilig sex. Leste en gang i Hjemmet om en dame som var 73 år, som aldri hadde funnet den rette, og ikke fått barn, vil virkelig ikke ende opp slik.. Men jeg kan jo ikke være på jakt for alltid heller, men jeg vil så gjerne ha en mann som faktisk vil ha barn med meg... Hadde satt på pris på innspill, veldig gjerne av kvinner i min alder. Anonymous poster hash: d28cf...1eb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Tja, det virker som om du har hatt lidenskapelige forhold før, men at de aldri varte. Og fordi de aldri varte, rakk dere aldri å komme til det punkt der ting blir hverdagslig og litt kjedelig? Jeg tror ikke at det finnes en rett som er perfekt for deg. Forhold må man jobbe for, og det vil komme dårlige dager. Dersom sexen er dårlig, så jobb med det. Ingenting kommer av seg selv.Anonymous poster hash: 58e7c...f83 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Det som av og til overrasker meg er at mange kvinner har særdeles store krav til hva en mann skal være eller ha, og tror at de kommer til å finne den rette- en mann kommer ridende på en hvit hest og tar dem med storm. Da vil jeg si de har blitt blinde av for mange tullete kjærlighetshistorier. Ingenting kommer av seg selv. Man må jobbe for at et forhold skal fungere. Du kan jo selvfølgelig gi beng i den mannen, og fortsette å komme i forhold med slike typer menn du sier du liker, men sjansen er jo til stede for at du en dag fyller 73 år og har ikke fått en unge fordi alle de du har vært sammen med har vært utro drittsekker. Av og til må man ofre noe, selv om man ikke liker det. Ditt valg. Hvis du ikke vil ha ham, kan du godt gi ham til meg! Jeg liker snille menn fremfor sånne "badboys". Anonymous poster hash: d7ba2...e76 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 sex er viktig, å der må du være åpen om hva du liker foreslå evt å bruke klitorisvibrator under økten for å gjøre det mer spennende? du må hele tiden jobbe for å bevare spenningen i et forhold Anonymous poster hash: 878d0...8d6 1
Medusa13 Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Nei, jeg tror ikke den rett finnes. Når det gjelder sex kan du begynne å regne på hvor stor del av livet som egentlig går med til sex, og derfra vurdere hvor mye dette skal bety i livet ditt. Det er en ørliten % av livene våre som benyttes til sex, og får man barn blir det enda mindre. Hvis dere har det godt sammen på alle andre måter, og du er fornøyd ville jeg ikke tatt dette så tungt 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Det er ikke lett, men hvis alt annet er bra, spesielt kommunikasjon og humor, så ville jeg satset uansett. Jeg tror aldri du får 100% og tror folk kunne blitt lykkeligere om de tenkte over det og jobbet mer med de de hadde. Til et visst punkt selvfølgelig!Anonymous poster hash: c715c...250
Chia Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Du har en fantastisk snill og omsorgsfull kjæreste...men han er ikke bad boy nok for deg?? Du pleier å velge andre type menn, men de er alltid utro! Lady våkn opp!! Du er 38 år, tiden din begynner seriøst å renne ut (om den ikke har gjort det allerede) du sitter her med en snill, herlig mann også tenker du på å bytte han ut med en mer maskulin en... Jeg forstår ikke sånt jeg.... jeg synes ikke det er rart at noen kvinner forblir single og barnløse hele livet når jeg hører sånt.
Tarsan97 Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Har vert gift i 21 år og har det virkelig bra. Konemor skryter også. Det vi har er kjærlighet, det med sex er faktisk veldig sekundært i den sammenhengen. 2
Sapientia Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 om "den rette" finnes kommer vel an på hva man legger i nettopp det begrepet. Vil du ha en som er perfekt på alle plan, nei da finnes han ikke. Ingen mennesker er perfekte.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Jeg tror heller ikke at "den rette" finnes. Som flere sier, er forhold noe som må jobbes med og man kan ikke kreve at alt blir oppfylt. Synes du skal være glad for at du har en snill mann, men du må likevel kjenne på om det føles riktig eller ikke. Det er det ingen andre som kan bestemme for deg. Anonymous poster hash: 51f99...3d6
Sapientia Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Har vert gift i 21 år og har det virkelig bra. Konemor skryter også. Det vi har er kjærlighet, det med sex er faktisk veldig sekundært i den sammenhengen. Et langt og kjærlighetsfult forhold må jo være idealet.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 sex er viktig, å der må du være åpen om hva du liker foreslå evt å bruke klitorisvibrator under økten for å gjøre det mer spennende? du må hele tiden jobbe for å bevare spenningen i et forhold Anonymous poster hash: 878d0...8d6
Ferny Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er en kvinne på 38 år. Jeg har hadde mange korte relasjoner, men hatt en utrolig snill kjæreste nå det siste året. Vi har det så kjempegodt sammen, vi går på kino, lager middag sammen, han har en flott familie, vi trives kjempegodt i hverandres selskap, han ringer og sender meldinger hele dagen, den meste er perfekt. Bortsett fra at sexen er den dårligste jeg har hatt i hele mitt liv... Han er veldig kjekk, men likevel føler jeg ingen tiltrekning lenger, der er som om jeg har sex med min bror Jeg har den senere tid også begynt å tenke på barn. Men kjæresten min, som er 40, sier det er for tidlig. At vi bare har vært sammen i ett år. At det er for kort tid. Jeg har i det siste også begynt å lure på om jeg vil ha barn med denne mannen. Han er jo verdens snilleste, og jeg vet at jeg aldri kan få en så snill mann igjen, men likevel, han er helt motsatt av hva jeg har falt for tidligere. Jeg liker maskuline menn, men kjæresten min er så langt ifra det man kan komme. Det er ingen lidenskap eller begjær fra hans side, vi er bare som veldig gode venner. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Finnes det noe som "den rette"? Jeg har tidligere opplevd at disse lidenskapelige mennene jeg faller for, svært ofte er utro. Er det bedre å "nøye seg" med en som er snill? Jeg er så i tvil... Jeg skulle jo helst hatt en mann som hadde hele pakken.. men finnes det? Eller må man velge? Jeg begynner å bli så frustrert, savner å være begjært og ha deilig sex. Leste en gang i Hjemmet om en dame som var 73 år, som aldri hadde funnet den rette, og ikke fått barn, vil virkelig ikke ende opp slik.. Men jeg kan jo ikke være på jakt for alltid heller, men jeg vil så gjerne ha en mann som faktisk vil ha barn med meg... Hadde satt på pris på innspill, veldig gjerne av kvinner i min alder. Anonymous poster hash: d28cf...1eb Hehe. Skrekkhistorie fra Hjemmet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå