AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Mens jeg har gitt han flere små overraskelser gjennom det året vi har vært sammen. Er ikke menn opptatt av å skjemme bort og overraske ?Anonymous poster hash: d158d...9ea
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Så du kjøper ting bare for å få noe tilbake? Nei ikke alle menn er slik at de kjøper gaver i hytt og gevær. Og takk å lov for det. Jeg er ikkeen gavetype. Hverken til å gi eller å fåAnonymous poster hash: f6897...172 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Gutt 24 her, elsker å skjemme bort, hvis økonomien tillater det. Kan for eks ikke skjemme bort som student. Har 100% å gjøre med økonomi, og jeg må jo være dødsglad i jenta selvfølgelig:) Anonymous poster hash: 0202c...9b2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Tja, han er vel ikke så romantisk av seg da vel kanskje han synes det er vanskelig å kjøpe noe du liker. Jeg liker ikke å få gaver selv men kan godt gi gave til noen jeg er glad i. Anonymous poster hash: c94e1...cc8
Serafina. Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Kanskje han har andre måter å vise at han er glad i deg, gjøre småting i hverdagen f.eks. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Hehe, mens vi var i holdepåfasen så lovte han både gaver og blomster. Blomster har jeg ikke sett noe til, han har vurdert å kjøpe det to ganger, men ikke giddet fordi de bare visner ;P Jeg har fått mange fine gaver, men da til jul og bursdag. Jeg gir gaver når jeg vil selv, og lager stort påskeegg med masse godt og noen småting, julekalender osvosv. Planlegger å gi gave på Valentines i år, det har jeg ikke gjort før. Det er jo så mye fint å gi til menn :D Forventer ingenting tilbake, men han er veldig hengiven på andre måter. F.eks skraper og starter bilen min, fyller bensin, kjøper vin, ect. Anonymous poster hash: d3aa9...9a4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Mens jeg har gitt han flere små overraskelser gjennom det året vi har vært sammen. Er ikke menn opptatt av å skjemme bort og overraske ?Anonymous poster hash: d158d...9ea Les boka Kjærlighetens fem språk. Det er en klassiker innen samliv. Noen liker gave-språket (du liker å få gaver). Andre liker å få kvalitetstid med partneren. Andre igjen ønsker mest at den andre skal gjøre tjenester for en osv. Poenget er: Det finnes fem ulike språk innen kjærlighet. Om du har nr 1, så bør han være obs på dette (men det er jo ikke gjort av seg selv). Likevel kan han være mest glad for språk nr 4 for eksempel . Jeg vil egentlig foreslå at du får tak i den, og foreslår at dere leser den sammen (høyt, for hverandre). Det er ikke alle som skjønner ting av seg selv. Endret 11. februar 2014 av Mrs. Random Nick
Serafina. Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 men han er veldig hengiven på andre måter. F.eks skraper og starter bilen min, fyller bensin, kjøper vin, ect. Anonymous poster hash: d3aa9...9a4 Se, der, han viser det på andre måter. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Går han ut med søpla, fyrer i peisen, henter pleddet til deg, masserer deg på ryggen når du trenger det, kjører ut og kjøper det du glemte, måker carporten for deg.. finner en fin blomst og plukker den til deg, Fanger deg i armene sine og holder godt rundt deg? Ja, du gav svaret jeg søkte etter. Han har en annen måte å både fortelle og å motta bekreftelse på enn deg. Du anbefales å plukke opp essensen i de tingene han gjør for deg, og å gjøre ham slike små 'tjenester' for å møte ham med det kan selv gir. Og vica versa. Endret 11. februar 2014 av Lille-pus 2
Gorgonzola Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Dakar. Livet er hardt når det forventes at andre skal både tenke og agere som deg. Snedig det der, relativt få av oss er tankelesere..........
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Går han ut med søpla, fyrer i peisen, henter pleddet til deg, masserer deg på ryggen når du trenger det, kjører ut og kjøper det du glemte, måker carporten for deg.. finner en fin blomst og plukker den til deg, Fanger deg i armene sine og holder godt rundt deg? Ja, du gav svaret jeg søkte etter. Han har en annen måte å både fortelle og å motta bekreftelse på enn deg. Du anbefales å plukke opp essensen i de tingene han gjør for deg, og å gjøre ham slike små 'tjenester' for å møte ham med det kan selv gir. Og vica versa. Hun kommer til å bli singel hurtig hvis hun ikke ser hvor glade han er i henne.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Hehe, mens vi var i holdepåfasen så lovte han både gaver og blomster. Blomster har jeg ikke sett noe til, han har vurdert å kjøpe det to ganger, men ikke giddet fordi de bare visner ;P Jeg har fått mange fine gaver, men da til jul og bursdag. Jeg gir gaver når jeg vil selv, og lager stort påskeegg med masse godt og noen småting, julekalender osvosv. Planlegger å gi gave på Valentines i år, det har jeg ikke gjort før. Det er jo så mye fint å gi til menn :D Forventer ingenting tilbake, men han er veldig hengiven på andre måter. F.eks skraper og starter bilen min, fyller bensin, kjøper vin, ect. Anonymous poster hash: d3aa9...9a4 Går han ut med søpla, fyrer i peisen, henter pleddet til deg, masserer deg på ryggen når du trenger det, kjører ut og kjøper det du glemte, måker carporten for deg.. finner en fin blomst og plukker den til deg, Fanger deg i armene sine og holder godt rundt deg? Ja, du gav svaret jeg søkte etter. Han har en annen måte å både fortelle og å motta bekreftelse på enn deg. Du anbefales å plukke opp essensen i de tingene han gjør for deg, og å gjøre ham slike små 'tjenester' for å møte ham med det kan selv gir. Og vica versa. Hun kommer til å bli singel hurtig hvis hun ikke ser hvor glade han er i henne. Oi, jeg beklager så veldig. Er ikke jeg som startet tråden. Prøvde å vise med mitt innlegg at kanskje typen hennes er sånn også, at han gjør handlinger og viser det derfra, istedet for med gaver. Ser nå at jeg var ganske utydelig, men det var mitt svar til trådstarter Anonymous poster hash: d3aa9...9a4
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Oi, jeg beklager så veldig. Er ikke jeg som startet tråden. Prøvde å vise med mitt innlegg at kanskje typen hennes er sånn også, at han gjør handlinger og viser det derfra, istedet for med gaver. Ser nå at jeg var ganske utydelig, men det var mitt svar til trådstarter Anonymous poster hash: d3aa9...9a4 Ok.
Gjest lavendelkyss Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Går han ut med søpla, fyrer i peisen, henter pleddet til deg, masserer deg på ryggen når du trenger det, kjører ut og kjøper det du glemte, måker carporten for deg.. finner en fin blomst og plukker den til deg, Fanger deg i armene sine og holder godt rundt deg? Min gjør alt dette, i tillegg til å gi meg gaver, små søte lapper, små oppmerksomheter og overaskelser. Jeg elsker det og for å være ærlig kunne jeg ikke vært sammen med en mann som ikke var på denne måten. Jeg er slik tilbake også
Surriball Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Min pleier heller ikke å kjøpe gaver til meg ut av det blå, det har han aldri gjort. Til bursdager og jul må jeg nesten levere en bestillingsliste Men han er gullegod, og jeg tviler ikke på at han er glad i meg! Gaver er bare ikke hans måte å vise det på 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Her har faktisk han dårligere økonomi enn meg akkurat nå, siden vi begge er studenter men jeg jobber vedsiden av for å spare opp egenkapital (han har allerede egenkapital). Overrasker hverandre litt, men ikke så veldig ofte. Kan f.eks være "du, nå drar vi ut og spiser", eller at han har kjøpt blomster (en gang i året ). Men da gjør vi det i en helt vanlig hverdag, kanskje når jeg er ekstra sliten av jobb osv, og da betyr det så mye mer enn "bare en bukett roser". Men er jo mulig det blir litt mer når han blir ferdig utdannet, og kommer til å ha utbetalt 40 000 i mnd.. Anonymous poster hash: e4291...cc1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Økonomi...jeg var blakk, men typen ga meg aldri en dritt. Jeg kjøpte favorittsjokoladen hans, lebepomade da han hadde mistet sin, paraply, nytt bafehåndkle. Trenger ikke koste masse. Søstern sa at han ikke var glad nok i meg...hadde kanskje rett i detAnonymous poster hash: 2e9c7...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå